-

cbrengland

GOD BLESS AMERICA

Jeżeli ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości, bardzo bym prosił się ich pozbyć i zejść na ziemię. Najlepiej usiąść sobie w fotelu ze szklaneczką napoju, który najbardziej pokochał, będąc z osobą jego sercu najbliższą i ... cieszyć się tą chwilą, jak najdłużej.

By nie powiedzieć, że to najpiękniejsze chwile w życiu są i tylko. Zawsze były. I daj nam Panie Boże, że będą zawsze. Reszta nie ma naprawdę znaczenia. Oczywiście, jeżeli tylko nie pozbędzie nas tego naszego fotela. A to wcale nie jest takie niemożliwe.

NOWY WSPANIAŁY ŚWIAT

I właśnie nastąpiła intronizacja jego króla.

Pamiętamy, że to wicekról za czasów tego króla-charta, wystawionego na przedbiegi i zbadanie terenu, czyli Baracka Obamy. W Polsce był też taki, Tusk, który "czyścił" teren pod zmiany w tym samym stylu i w tym samym kierunku. Dzisiaj w Polsce widzimy na ulicach efekty jego pracy. Zresztą w USA jest taka samo. Już wszędzie, na całym globie, jest tak samo. Nowy świat, po prostu. Czy wspaniały? Nie może tak być. Nie może, gdyż zło nie daje nigdy dobra. A ten nowy świat został zbudowany przez zło.

My z tą swoją ukochaną szklaneczką i ukochanymi osobami, a jak się da, to z tymi wszystkimi wokół nas, ludźmi dobrego serca, "schodzimy zdaje się do podziemia".

Czy nas stamtąd zaczną wypędzać jakimś gazem? Ooo, tak, jak najbardziej. Tylko myślę, że nie tak zaraz. Ale oczywiście mogę się mylić ☺

Dominika Żukowska i Andrzej Korycki

"Plasterek cytryny i ja"

​​​​​​-

BOŻE POBŁOGOSŁAW AMERYKĘ

 

Czas, by Amerykę wyleczyć

 

CZAS ODNOWY

 

Śpiący Joe budzi Amerykę

 

TO ON, JOE

 

Biden, prezydent elekt przekazuje światu:

BĄDŹMY ZJEDNOCZENI I NAPRAWIAJMY ŚWIAT

-

I na deser, standard, niezależny od wszelkich zdarzeń poza Brytanią.

To nie ma zupełnie żadnego znaczenia, co się gdzieś w świecie dzieje. Tak już jest od 1000 lat. I końca nie widać. Ba, dopiero zaczyna się nowe, jak można powyżej zobaczyć ☺

KRÓLOWA WOJOWNIKÓW

Wspaniała monarchini nie pozwala, by pandemia zaszkodziła w jej przewodnictwie w oddaniu hołdu poległym bohaterom

 

 



tagi: nowy wspaniały świat 

cbrengland
8 listopada 2020 05:07
39     1927    2 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

cbrengland @cbrengland
8 listopada 2020 05:15

A my róbmy dalej swoje, mam nadzieję ☺

 

zaloguj się by móc komentować

atelin @cbrengland
8 listopada 2020 07:41

Time to heal za bardzo  przypomina heel. 

Pozostaje traktować to jako odwieczną  sinusoidę, raz ci, raz tamci. Naprawdę pozostaje  nam fotel i szklanka. 

zaloguj się by móc komentować

tomciob @prosiak87 8 listopada 2020 11:15
8 listopada 2020 12:08

Jak tak dalej pójdzie to setny prosiak już blisko.

 

zaloguj się by móc komentować

tomciob @cbrengland
8 listopada 2020 12:14

Witam. Serdeczne dzięki za notkę. Chyba już można wspomnieć tę barykadę z Powstania Warszawskiego bo Biden tego na pewno nie zrobi:

https://youtu.be/GIoCsdvSGj4

Donald Trump podczas wizyty w Polsce i jego przemówienie (z tłumaczeniem) na Placu Krasińskich w Warszawie.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @tomciob 8 listopada 2020 12:08
8 listopada 2020 12:29

On już jest w rzeźni i następni też będą

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @atelin 8 listopada 2020 07:41
8 listopada 2020 12:33

Obawiam się, że tym razem to jest nieco inaczej.

Wszystko zjeżdża w niebyt. Ale ja jestem przewrażliwiony bardzo ☺ i może faktycznie trend się odwróci. Cuda sie zdarzały. Poczekajmy więc

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @tomciob 8 listopada 2020 12:14
8 listopada 2020 12:39

Dla mnie Trump to taki nieco inny Biden.

Tak samo, jak u nas Kaczyński. Mnie przestało już zupełnie interesować, co ci politycy mają do powiedzenia. Coś muszą gadać. Rządzi zupełnie ktoś inny lub coś. Ja już wiem kto lub co. Ale nie powiem. Lekko nie będzie.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @cbrengland 8 listopada 2020 12:39
8 listopada 2020 12:57

Nie mogę zrozumieć tej nadwislańskiej tęsknoty czy resentymentu dla USA. Gdy ledwo co ukonczyłem lat 13 szedłem w Warszawie ul. Marszałkowską z ojcem, zdaje się po jakies zakupy w Centralnym Domu Towarowym (późniejszy "Smyk").

I wtedy zaobserwowałem, ze sporo mijanych pań idących  chodnikiem, płacze. Zapytałem ojca,  dlaczego one płaczą, a ojciec powiedział, że pewnie z żalu, że zabito prezydenta Ameryki. Nie zapomnę tego swojego ówczesnego zadziwienia tym widokiem. Co prawda, na blogach nie widać lez w z powodu przegranej Trumpa, ale byc moze co niektórzy poplakuja sobie z cicha nad klawiaturą.

Ta Ameryka, stały mit powjenny. Przedwojennym mitem była Francja,  były to jakies popuczyny po Napoleonie, no i głowny adres emigracyjny w XIX stuleciu po nieudanych tzw. powstaniach, których wybuch  prowokowano w obronie cudzych interesów.  Mit Francji prysł w 1939 roku. A dlaczego nie pryska mit USA, które sprzedały nas Sowietom, a jak nadarzy się okazja, bez skrupułów sprzedadzą nas komu bądź. Słabo przyswajane jest  tu nad Wisła, że elity w USA to nie są katolicy, i jako tacy nie mają żadnych sentymentów do kraju katolickiego. Przeciwnie, mają wdrukowaną niechęć  "do papistów".  I, obawiam się, że nigdy nie dotrze.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @cbrengland 8 listopada 2020 12:39
8 listopada 2020 13:01

A ja to widzę tak - zupełnie dla mnie nie ma najmniejszego znaczenia kto i dlaczego rządzi. Moje życie indywidualne, a ono jest najważniejsze, nie może podlegać emocji dyfamacyjnej polegającej na przejmowaniu się tym kto i dlaczego rządzi. Będę robił swoje niezależnie od takich emocji, po prostu. Biden powiedział że jako prezydent USA wróci Amerykę do organizacji i miejsc z których wycofał ją Trump. Jeśli Biden powróci do dealu atomowego z Iranem to Izrael nie będzie czekał aż Iran mu zagrozi. Uderzy wyprzedzająco. Biden może gadać co chce ale jako prezydent USA i tak będzie musiał zadbać o sprawy najważniejsze czy mu się to podoba czy też nie. Dlatego się nie przejmuję tylko robię swoje, a zmianę na fotelu szefa USA odnotowuję jako kolejną ciekawostkę polityczną. Dzięki za notkę i pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

tomciob @stanislaw-orda 8 listopada 2020 12:57
8 listopada 2020 13:03

Akurat Joe Biden jest katolikiem, jak by co.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @tomciob 8 listopada 2020 13:03
8 listopada 2020 13:05

A wiesz  które z przykazań Dekalogu uznaje?

Józiek Dżugaszwili  to nawet był czas jakis w seminarium (prawosławnym , co prawda, ale zawszeć).

zaloguj się by móc komentować

tomciob @stanislaw-orda 8 listopada 2020 13:05
8 listopada 2020 13:19

Zanim zaczynam rozliczać z przestrzegania Dekalogu innych patrzę najpierw w którym miejscu ja jestem i to mi najczęściej wystarcza do odróżnienia sfery którą komentuję w notce czy na blogu.

zaloguj się by móc komentować

mooj @stanislaw-orda 8 listopada 2020 12:57
8 listopada 2020 13:19

" A dlaczego nie pryska mit USA, które sprzedały nas Sowietom, a jak nadarzy się okazja, bez skrupułów sprzedadzą nas komu bądź."

W porównaniu z Francją i Wielką Brytanią dlaczego trzyma się lepiej?

Bo żadnych zobowiązań w 1939 Stany Zjednoczone wobec Polski nie miały, a Wlk Brytania i Francja - owszem?;) I kolejne lata tego radykalnie nie zmieniły. Czy w Teheranie, czy w Jałcie czy Poczdamie - żaden papier nie obligował Prezydentów USA do uwzględniania interesów Polski. 

Oczywiście poza podstawowym powodem: to jedyne państwo, które mogło (i może nadal - gdy chce) rosyjski imperializm powstrzymać. Stąd też chyba i pewien zauważalny sentyment nad Wisłą do Chińczyków:)

Ciekawszym jest: skąd bierze się mit, że ktoś zobowiązany do działania w swoim interesie ma "nie sprzedawać" interesów innych. I skąd popularność tego kryterium przy rozpatrywaniu scenariuszy, kibicowaniu? O zaangażowaniu się po którejś ze stron, z uwagi na "sprzeda/nie sprzeda jak się będzie mu opłacało" nie wspomnę, bo to oczywiste. Sympatie, wdzięczność, uznanie za działania przeszłe i do Persów i do Węgrów i do Turków, i do Hoovera i do radżów można/należy mieć. Nawet pomniki stawiać jako ich wyraz. Ale myśleć "nie sprzedadzą" "sprzedadzą" i na tym budować? Skąd takie mity sie biorą? Skąd te kryteria?

Mamy zbieżne interesy / nie mamy. Możemy coś zrobić, żeby koszt "sprzedania" był wyższy niż "niesprzedania" - róbmy. Ale 'ojej nie ma wyjścia, bo nas sprzedali' to jakiś kanał, w który jesteśmy wpuszczani.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mooj 8 listopada 2020 13:19
8 listopada 2020 13:30

"Oczywiście poza podstawowym powodem: to jedyne państwo, które mogło (i może nadal - gdy chce) rosyjski imperializm powstrzymać"

Ty tak serio?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 8 listopada 2020 12:57
8 listopada 2020 13:43

Uff, za dużo naraz :-)

Trzeba by mi było podpiąć te moje może nie wszystkie ale bardzo dużo, notki i komentarze. Ale najważniejsze to jest to, że Ameryka, to dziecko Anglii, państwa nie wiadomo o co w nim chodzi, poza tym, że o ekspansję w świecie i walkę z Kościołem Katolickim. Jeżeli ta wiedza tylko dotrze tu i tam w głowy Polaków i nie tylko, są szanse na odwrócenie wektora zdarzeń. Zatrzyma nieco ten szatański taniec. Nie wiem, czy powrót do świata z Bogiem jest jeszcze możliwy.

zaloguj się by móc komentować

mooj @stanislaw-orda 8 listopada 2020 13:30
8 listopada 2020 13:48

Tak. To tłumaczy w wystarczającym stopniu "mit Ameryki w Polsce" do dziś. Po co szukać innych powodów?

Tak, na serio, jestem przekonany, że na tym zbudowana jest sympatia. Na przekonaniu, że mogą jeśli chcą.

Reszta to niuansowanie typu " a to chodzi o Rosję czy o związek Rosja-Niemcy?" "Nie sprzeciwiają się Sowietom ale Europie silnej, zarządzanej jedną ręką, zjednoczonej". To nie ma większego znaczenia i rozmydla.

Sympatia byłaby i dla kastowych Indii jakby coś mogły, tak jak dla "naszych Żydów bijących ich Arabów" była;)

Mit, sympatia, może złych słów używam. Miłość (skłonność do poświęceń, zatraceniu siebie w uczuciu?:) to nie jest. Kibicowanie - za mało. A o tych rejonach (uczucia, emocje) chyba rozmawiamy? I czym spowodowane? Tak? Nie o tym?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @tomciob 8 listopada 2020 13:03
8 listopada 2020 13:52

Donald Tusk wziął ślub kościelny w Kościele Katolickim, już nie pamiętam ile lat po ślubie cywilnym ale kilkadziesiąt zdaje się. Polityka, taki był klimat. Generał Jaruzelski na łożu śmierci się nawrócił. To są takie polskie Bideny. tak pierwsze z brzegu.

Katolik w świecie języka angielskiego, mówię o politykach szczególnie ale nie tylko, to taki arcb.Ryś i okolice, jeżeli w ogóle. Kościół Katolicki w tamtej "strefie klimatycznej", czyli za Kanałem la Manche i dalej to już był i się skończył, tzn go zabito, nawet dosłownie przecież.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @cbrengland
8 listopada 2020 13:52

Tam w tym zwycięstwie Joe Bidena nie chodziło prawdopodobnie o niego ale... o przyszłą (po Bidenie) prezydent USA, no i to na nią są dzisiaj skierowane światła na tej scenie:

https://pbs.twimg.com/media/EmPETk9XIAM25k6?format=jpg&name=mediumźródło zdjęcia

zaloguj się by móc komentować

tomciob @cbrengland
8 listopada 2020 13:57

Jak się ta kobieta nazywa, bo zostanie wiceprezydentem, Kamala Harris:

https://youtu.be/Iu7AbNaKFqc

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @mooj 8 listopada 2020 13:19
8 listopada 2020 13:59

Będąc jeszcze w Polsce, patrzyłem właśnie tak też na USA, jak na jakąś pozytywną jednak siłę. Nie było i nie ma takiej w świecie już. Pierwszą i ostatnią była siła papiestwa, szerzej Kościoła Chrystusowego. Więc jest jak jest i będzie. Obserwujmy, co się dzieje z Kościołem. Wystarczy. Taki będzie nasz los.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @tomciob 8 listopada 2020 13:57
8 listopada 2020 14:02

Na moje oko to ona tym prezydentem w zasadzie już jest. Biden "zachoruje" tak, że nie będzie w stanie wykonywać obowiązków prezydenta. Nieważne, czy za tydzień, za miesiąc, czy nawet za cztery lata :-)

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland
8 listopada 2020 14:11

A tutaj taki przewodnik zwycięzców. Fajnie, jak facet pisze w ten sposób o trumpistach:

... którzy nie chcą i nie potrafią pogodzić się z przegraną w demokratycznych wyborach i grożą lawiną protestów.

https://szostkiewicz.blog.polityka.pl/2020/11/07/i-po-trumpie/?nocheck=1

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland
8 listopada 2020 14:19

No tak, a tutaj prognozy dotyczące naszego papieża św. Jana Pawła II. Badżmy czujni i mocni

https://hartman.blog.polityka.pl/2020/11/06/gulbinowicz-i-inne-porno-ten-tego/?nocheck=1

Oczywiście i jedno i drugie jest w tym samym temacie, czyli nowy prezydent USA i anihilacja św. Jana Pawła II

zaloguj się by móc komentować

mooj @cbrengland 8 listopada 2020 13:59
8 listopada 2020 14:19

Nie, nie wystarczy obserwować.

Szukać na zewnątrz to można punktu podparcia dla własnej siły, możliwości i sensowności spożytkowania własnej energii. Nie okazji do usadowienia się na ramionach siłacza i dbania o brak odcisków od siedzenia na nich. I obserwacji "da rade /nie da rady" "kto mnie teraz poniesie i dlaczego to nie działa". 

Pomijam chwilowe, przejściowe sytuacje. O podejściu generalnie i teoretycznie piszę;)

Rozmowa raczej byla "skąd mit", a nie "jak go budować /niszczyć /zastąpić innym"

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @mooj 8 listopada 2020 14:19
8 listopada 2020 14:55

Ależ mówimy o polityce, jako takiej. I w tym kontekście piszę o Kościele i jego losach, jako o tym wyznaczniku zdarzeń. Znika Kościół, to my do piwnicy. Jeszcze calkiem nie zniknął. Więc jeszcze jesteśmy, gdzie jesteśmy. 

Nie tykam się siebie i swoich losów. Każdy powinien swą siłę budować, jak tylko najlepiej potrafi. I wcale nie mówię o klubach fitness przecież.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @stanislaw-orda 8 listopada 2020 12:57
8 listopada 2020 14:56

Pewnie z sentymentu do cioci UNRRY.

zaloguj się by móc komentować

mooj @cbrengland 8 listopada 2020 14:55
8 listopada 2020 15:12

Może za ostro, ale naprawdę nie sugerowałem Ciebie, siebie, losów etc. Tak generalnie i w polityce i uznając bezpośredni wpływ Boga na losy każdego człowieka. Siłą pewnie w niektórych przypadkach może być zdolność wykrzesania z siebie chęci proszenia o łaski, energii choćby to sformułowania chęci. Nie uważam, że każdy może wszystko. Ale uważam za coś więcej niż błąd myślenie, że nikt nic nie może. Nadzieja znalazła się obok Wiary i Miłości chyba z jakiś powodów, choć zdaje się, że najmniej spośród nich jest obudowana wyjaśnieniem, że nie jest to "pasywna nadzieja typu "łudzic sie i nic nie robić"

A w tzw polityce to sprowadzanie sprawczości do deklaracji, do "podpisania się" pod czymś, utożsamianie "kibicowania" z uczestnictwem, opieraniu sukcesu na trafnym tupowaniu zwycięzcy (nawet bez obstawienia zakładu), przełożeniu sympatii na wpisanie emocji do planów...to trudno nawet określić, że to droga do klęski, to droga donikąd, to nawet droga nie jest:)

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 8 listopada 2020 14:56
8 listopada 2020 15:24

mooj ma chyba rację. USA było po II wojnie traktowane w Polsce jako "Imperium Dobra", które, jako jedyne, może pomścić wszystkie nasze klęski i krzywdy doznane od "Imperium Zła".

Może i może, ale przecież wcale nie musi. I najważniejsze, nawet nie musi chcieć.

zaloguj się by móc komentować

mooj @stanislaw-orda 8 listopada 2020 15:24
8 listopada 2020 15:45

Ale jak po II wojnie?

UN (!) RA to UNra. Bardziej amerykańska , strcicte amerykańska pomoc to po I - Hoover był i jest pamiętany, choć na pewno puszki po oleju to z lat 40 jeszcze są gdzieniegdzie nie wcześniejsze worki:) Samo identyfikowanie "cioci Unry" ze stanami i tylko stanami to efekt bardzo realnej pomocy o ćwierć wieku starszej.

A że tamta, wcześniejsza była łączona ze wsparciem dla zaistnienia Polski, że zlewa się Hoover z Wilsonem to i może nadzieje, że ciocia UNra (podkreślam różnice, niedostrzeganie że UN nie US ra  - to tez element amerykańskiego mitu) założy okulary McArthura. Wyobrażenia jakieś.

"City", siła, sprawczość...to może do 1918 i w Międzywojniu w dużych miastach wiedza co to Bank Handlowy, że funt to waluta międzynarodowa, gdzie kredyt kupiecki się zaczyna.

Budżety rodzin emigrantów były i w 1900 i 1920 i 1930 zasilane dolarem nie funtem. Dolar walczył ze "świnkami" czy innym kruszczowym, nie funt. To gdzie ten "raj" miał być umiejscawiany? W Rosji sowieckiej mogli sobie "jak za cara" śpiewać przywołując Złote Czasy (mityczne też, ale na tle...)... u nas do czego? Czasów rycerzy co w Giewoncie zasnęli i czekają?:)

I czym miał być zastąpiony i po co? Poza tym bardziej odpowiada chyba naszym doświadczeniom (a może już nie?) "kraj możliwości" niz nie wiem..."Szwecja co socjałem i darmochą opływa" (też mit, i też byłoby szkodliwe gdyby ktos mity chciał przekuwac na jakies fundamenty współpracy) czy podróż na Wschód mityczny po skarby.

zaloguj się by móc komentować

Boguska @cbrengland
8 listopada 2020 15:46

https://www.breitbart.com/2020-election/2020/11/06/leftists-never-trumpers-begin-compiling-lists-of-trump-supporters/ marzy sie lewicowej mafii aby zwolennikow Prezydenta Trumpa dyskrimnowac!

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @mooj 8 listopada 2020 15:12
8 listopada 2020 15:50

Patrzeć wokół i nie powtarzać błędów. Uczymy się całe życie. Jak ktoś chce. Niestety wielu uważa, że szkołę, to oni skończyli już dawno.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland
8 listopada 2020 16:11

Dlatego tak kombinuję nawet idąc do kościoła, by mówić moje imię i nazwisko jako John Smith ☺ To naprawdę zaczyna być mało śmieszne z tą identyfikacją "zdrajców".  W Polsce będzie tak samo, jak wróci Tusk, nawet nie wracając.

PS. Linki internetowe łatwo się tworzy klikając na ten znaczek pierwszy na prawo od znaczka video w tym menu komentarza. W okienku "Wyświetlany tekst" można napisać, co się chce i to będzie widoczne, jako ten niebieski tekst, a właściwy link, wklejamy do okienka "Adres URL". To wszystko.

Oczywiście skopiowany link możemy wkleić zarówno do tego pierwszego okienka, jak i drugiego. Wtedy mamy coś takiego, jak w moch komentarzach powyżej z godz 14:11 i 14:19.

Ja jeszcze otwieram zakładkę "Obiekt docelowy" i tam klikając w <nie ustawiono> wybieram opcję "Nowe okno (_blank)". Powoduje to otwarcie linku w nowej zakładce przeglądarki, co moim zdaniem jest bardzo praktyczne dla czytającego.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @cbrengland 8 listopada 2020 16:11
8 listopada 2020 16:13

Ten komentarz jest do Boguski oczywiście ☺

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 8 listopada 2020 12:39
8 listopada 2020 17:52

Dokladnie  tak,  Krzysiu  !!!

To  sa  tylko  GADAJACE  KUKLY...  i  jak  napisalej  "cos"  musza  gadac,  a  ze  jest  to  belkot,  do  tego  absolutnie  nic  nieznaczacy  to  i  nie  dziwota...  w  koncu  rzadzi  KTOS  inny  i  MY  rzeczywiscie  JUZ  WIEMY  kto  i  co-zacz.

Pewnie,  ze  lekko  nie  bedzie,   ale  DAMY  RADE...

...  a  Ameryka...  Ameryka  musi  sobie  poradzic  SAMA  !!!

Nam  w  tym  obledzie  i  patologii  pozostaje  tylko  WYPIAC  SIE  NA  NICH...  ewentualnie  pomodlic  sie  aby  dobry  Bog  mial  ich  w  swojej  opiece,  bo oni  DIABLA  oczekuja...

...  nam,  katolikom,  Polakom  naprawde  nie  po  drodze  z  nimi  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 8 listopada 2020 13:43
8 listopada 2020 18:06

O  wlasnie...

...  konstatacja,  ze  "Ameryka  to  dziecko  Anglii"  jest  najwazniejsza  !!!

Wielu  naszych  Rodakow  nadal  o  tym  nie  ma  zielonego  pojecia...  a  zwlaszcza  tzw.  "nasi  polYtycy"...  nie  maja  zielonego  pojecia  o  historii  -  prawdziwej  historii  -  tego  "panstwa"...  i  "hegemona"  -  w  rzeczywistosci  BANKRUTA   "namber  lan"  na  swiecie  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 8 listopada 2020 13:52
8 listopada 2020 18:11

O  tak...

...  i  jeszcze  do  kolekcji  "biden'ow"  ostatni  nabytek  -  BIG  BIDEN  -  Kurski  Jacus  z  kurwizji  !!!

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Paris 8 listopada 2020 18:11
8 listopada 2020 18:26

Take it easy, Paris ☺

Popatrz, nawet ja zacząłem "tą łaciną" gadać. Ale tak sobie myślę, dobrze znać język wroga, największego i śmiertelnego dla nas wroga. Wszak mówią, by walczyć i zwyciężać tym, czym atakuje nas nasz wróg.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @cbrengland 8 listopada 2020 18:26
8 listopada 2020 18:37

Tak...

...  znajomosc  jezyka  wroga/sojusznika  czy  sasiada  zawsze  jest  przydatna  !!!

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @tomciob 8 listopada 2020 13:03
8 listopada 2020 20:18

no nie wiem,raczej wykopal siebie poza katolicyzm,wszak opowiada sie za aborcja i jasno postawil sprawe przed i w trakcie kampanii..i chyba unikal jasnego przekazu "jestem katolikiem" ??.. W kazdym razie nie znam tej wypowiedzi.

'?

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować