Grzegorz Braun: Zdrada
Proszę "nie strzelać" :-)
Tak w drodze i "na jednej nodze" podrzucam ku zastanowieniu się i refleksji. To takie wydaje mi się uzupełnienie tego, co napisał niedawno prof. Grzegorz Kucharczyk, a wcześniej i stale opowiada, ks.prof. Tadeusz Guz, którego w dużej ilości można znaleźć w moich notkach. Jak powszechnie wiadomo, to moje autorytety w dzisiejszych czasach. Jeszcze prof. Roberto de Mattei. Proszę posłuchać, co ma do powiedzenia Grzegorz Braun i jak mówi.
A było to 13 grudnia 2020. Jak dla mnie, historia zatoczyła koło. Słucham Grzegorza Brauna będąc poza Polską, tam, gdzie chciałem wyjechać w tamtym gorącym okresie, prawie że podobnym w napięcia, jak obecnie, a nie Wojciecha Jaruzelskiego, 13 grudnia 1981. Minęło 40 lat.
Nie chce się w to uwierzyć. Ja starałem się coś zmienić w swoim życiu w tym czasie. Na lepsze, na inne. W końcu jestem, gdzie jestem. I mam inaczej ale prawie już, tak samo. Nie jestem jednak gościem we własnym domu, czując to każdego dnia. Tak jest w Polsce już. Jestem poza domem. Czyli, poza domem.
PS. A wszelki świński chlew z prosiakami prosiłbym, by omijał to moje tutaj miejsce. Mogę tylko prosić. Niestety, multiplikuje się ten świński ryj i na nic blokady dróg do tego miejsca od jego gnoju. Nie zawsze w porę mogę te świnie zarżnąć, na co tylko zasługują.
Nie ma takiej zdrady, której PiS nie mógłby przedstawić jako SUKCESU!
tagi: nowy wspanialy swiat
![]() |
cbrengland |
14 grudnia 2020 10:45 |
Komentarze:
![]() |
SalomonH @rotmeister 14 grudnia 2020 11:14 |
14 grudnia 2020 11:28 |
Dla mnie Braun zawsze był obłudnikiem, a wszystko, co prezentuje - wystudiowaną kreacją. Ten filmik dałem radę oglądać może przez pół minuty, nie interesuje mnie, co ten pan ma do powiedzenia, choćby to było 110% prawdy potwierdzonej w faktach. Cała twórczość tego pana od zawsze mnie odrzuca, intuicyjnie odbieram go jak cyborga z programem sztucznej inteligencji.
![]() |
pijonek @rotmeister 14 grudnia 2020 11:14 |
14 grudnia 2020 12:21 |
https://www.youtube.com/watch?v=ryDYps76Kj0
Prosze. A pan teraz prosze niech znajdzie Morawieckiego , Kaczynskiego i Dude jak na ulicy wspieraja narodowcow w walce z lewacka dzicza.
![]() |
Matka-Scypiona @SalomonH 14 grudnia 2020 11:28 |
14 grudnia 2020 12:25 |
Grzesiu chce zrobić karierę, a to się nie uda przyj jawnej demonstracji swojego zdania, czyli tego, co mówi. Bo to nie jest tożsame za tym, co myśli. Już od dawna wiem, że nie.
![]() |
SalomonH @Matka-Scypiona 14 grudnia 2020 12:25 |
14 grudnia 2020 13:00 |
To nie jest karierowicz, tylko człowiek z głęboko przetrąconą osobowością, taki Zelig, który perfekcyjnie dostosowuje się do oczekiwań. To dlatego nie stanie nigdy przeciw Julkom, bo Julki to jest moc, o której sam marzy, to bardzo ciekawe zjawisko, bo chociaż żadna z tych Julek tak naprawdę nie wie, o co w tej awanturze chodzi to jest tam tyle gniewu i siły, że ciężko się przeciwstawić. To jak z tym rysunkiem, gdzie idzie tłum z transparentem z napisem "Kurwa Mać", każdy by mógł się utożsamić. Jestem pewien, że pan Grzegorz już w duszy rozważał, jaką by tu woltę wykonać, żeby móc stanąć w pierwszym szeregu tej demonstracji.
![]() |
z-daleka @cbrengland |
14 grudnia 2020 13:04 |
Przejaskrawia Pan, jak to czyni często Grzegorz Braun. Ale w obecnym momencie , kiedy naprawdę można się obawiać najgorszych scenariuszy dla Polski jest to moim zdaniem bezrefleksyjnie.
![]() |
mooj @SalomonH 14 grudnia 2020 13:00 |
14 grudnia 2020 13:06 |
e tam :-) to jest żadna moc
Może tak po prostu: polityka to jest bardzo trudna sprawa. Znacznie trudniejsza niż działalność propagandowa. Jej przejawy widoczne (jak właśnie propaganda) to nie wszystko. To bardzo niewielki kawałek.
![]() |
pijonek @cbrengland |
14 grudnia 2020 13:24 |
"Musiałbym załozyć, że premierzy, prezydenci i ministrowie ubierają się w dresy, biorą pały i ida na ulice. Nie wychodzili ani przeciw "rolnikom" a nie przeciw wściekłym macicom."
?.
"Tylko, że jak na ulice wyszły małolaty chwalące się ile to aborcji wykonały i ile bedą wykonywać, jak narodowcy i inni stawali pod kościołami, to nigdzie na ulicy nie zobaczyłem Brauna. Już mu nikt megafonu nie musiał podawać. A taki to niby przeciwnik tzw. aborcji."
To jeszcze raz tak mniej wiecej 39.30. I jeszcze raz poprosze o glosno krzyczacych w obronie zycia dzialaczy PIS. Zeby bylo latwiej niekoniecznie z tej wielkiej trojki.
![]() |
tadman @cbrengland |
14 grudnia 2020 13:33 |
Kiedy byłem na spotkaniu w salce katechetycznej z Braunem i zaczął od Szczęść Boże to ja nic, kiedy zrobił to w czasie budowania Pobudki w Bytomiu na Targach Książki to położyłem to na karb obecności Mniszyska, a kiedy zaczął z tym obnosić się po telewizjach i wiecach to doszedłem do wniosku, że to dyg, taki jak wałęsowy z plastikową plakietką i został u mnie plastikowym politykiem. Swoją drogą był jednym z wielu figurantów terenowych, którzy stanęli do wyborów prezydenckich, gdzie nie kazano stawać do wyborów Millerowi, czy Pawlakowi. Reasumując jednych schowano, innych wysłano do Brukseli, a innym kazano iść do polityki.
![]() |
atelin @Matka-Scypiona 14 grudnia 2020 12:25 |
14 grudnia 2020 14:41 |
Joasia?
![]() |
Matka-Scypiona @atelin 14 grudnia 2020 14:41 |
14 grudnia 2020 15:59 |
Nie, Basia! :)
![]() |
Paris @cbrengland |
14 grudnia 2020 18:10 |
Coz...
... Grzegorz Braun w tym wystapieniu wypowiedzial calkowita prawde, na 100 %, ba, nawet na 200 % !!!
Ten "szczyt" - oczywiscie hipokryzji w brukselce to bylo wyjatkowo nedzne przedstawienie "naszych" marionetek politycznych ze wsparciem "narodowej merdialni" Sakiewiczowo-kurwizyjnej dla ciemnego luda... i nic wiecej... im wiecej bylo decia tym wiecej zaklamania.
My, ja - zdecydowana wiekszosc srodowiska SN wiedzielismy to juz od dawna... a takze WIEKSZOSC Polakow juz wie, ze obecna scenka polityczna to TARGOWICA i ZDRAJCY... i to na 99% !!!
A pan Braun... coz, zaczal mowic CORYLLUS'em, co bylo do przewidzenia. Szkoda tylko, ze NIE ZAWSZE pokrywa sie to z jego czynami,... naprawde zal !!!
![]() |
cbrengland @Paris 14 grudnia 2020 18:10 |
14 grudnia 2020 18:43 |
Paris, dzieje się historia na naszych oczach.
Uważam, że tak jak Coryllusa i wszystkich tych, którzy widzą więcej, a wśród nich jest Grzegorz Braun i ci, których wymieniłem w notce, a przecież to nie wszyscy, musimy się trzymać, nawet, jak teraz Grzegorz Braun działa w polityce. I ja te jego działania odkładam na bok. To dla mnie drugorzędość.
Za chwilę przyjdą czasy, że pozostaną tylko oni.
![]() |
cbrengland @cbrengland 14 grudnia 2020 18:43 |
14 grudnia 2020 18:45 |
Zatankowałem i jadę dalej ☺
![]() |
Krzysiek @pijonek 14 grudnia 2020 13:24 |
14 grudnia 2020 19:38 |
"I jeszcze raz poprosze o glosno krzyczacych w obronie zycia dzialaczy PIS"
To jest bełkot idioty.
Nie chodzi o to, aby krzyczeć. PiS realnie wiele rzeczy zmienił - także w obronie życia. Klaun, sorry Braun - nie, tylko gada, a pionki to łykają. Już choćby zerowy podatek od spadku w I-szej grupie. Ja jeszcze musiałem zapłacić w 2003 - było wtedy tego 25 tys. zł. Ani Korwin, ani Kalaun, sorry Braun, tego nie załatwili. Nie załatwili też orzeczenia TK. Konfederacja to są zawodowi oszuści, więc nawet figury, a nie tylko pionki dają się nabrac.
Ale całkiem możliwe, że się do 2 lat doczekacie odsunięcie złowrogiego PiSu. Ale czy jesteście przygotowanie (materialnie) na to co nastąpi?? Chwila bezrozumnej euforii, a potem kac jak Mount Everest.
![]() |
Paris @cbrengland 14 grudnia 2020 18:43 |
14 grudnia 2020 20:27 |
Tak...
... ludzi myslacych, a nawet mowiacych CORYLLUS'em spotykam coraz czesciej... i to naprawde jest piekne. Oni, ta "nasza wladza" + merdialnia = WYLACZNIE drugorzednosc !!!
Karleja i kompromituja sie z szybkoscia swiatla... taka GNIDA chocby jak ten caly, dety Dworczyk... jak TOTO sie rwie i jakie TOTO jest nadgorliwe aby wyszczepic Polakow, ale Polakow z Kazachstanu to po ponad 70 latach od wojny TOTO nie potrafilo sprowadzic do Polski... zrobila GNIDA pokazowke, troche sie polansowala w kurwizorze z "chorym na Polske" i styknie... a teraz GNIDA "awansowala" i bedzie szczepic Polakow !!!
Tak... juz niedlugo pozostana tylko "oni"... no i jeszcze z tym "sukcesem" co im OSZUST SMOLENSKI pompuje w kurwizorze...
... a szczesc im Boze, tylko nas nie opuszczaj !!!
![]() |
Matka-Scypiona @Krzysiek 14 grudnia 2020 19:38 |
14 grudnia 2020 21:55 |
Zgadza się
![]() |
atelin @Matka-Scypiona 14 grudnia 2020 15:59 |
15 grudnia 2020 08:32 |
Pani Matko, Pani zerknie na priv.
![]() |
Niedzwiedzica @cbrengland |
15 grudnia 2020 17:15 |
Odwagi, Panie Krzysztofie. Zaraz posypia sie tu glosy ze "Eugenika" i "Nie o Mary Wagner" to takie glupowate sklejki scen w celu "wykonania wolty" ku jakiejs "mocy"; i ze kazdy dobry, wierny i pilny Coryllusowiec wie, ze jedyna sluszna forma uprawiania polityki jest ganianie z mikrofonem i darcie sie w tlumie na ulicy.
Ech.
Pozdrawiam.
![]() |
valser @rotmeister 14 grudnia 2020 13:10 |
15 grudnia 2020 17:34 |
Bycie rycerzem nie polega na tym, ze wylazi sie na ulice i wyrzuca z siebie jakies komunikaty, ktore maja komus nawciskac. Na ulice wychodza tylko idioci i prowokatorzy. Moze jeszcze sie przypaletaja jacys niezorienotwani w temacie.
Ulica nigdy i nigdzie niczego nie zalatwila i nie wywalczyla.
Czerwoni wygenerowali potrzeba lazenia po ulicy i demonstrowania. Najpierw to byly pochody pierwszomajowe, a teraz jest Marsz Niepodleglosci, czy jak tam sie to spacerowanie w listopadzie nazywa. Wyglada to tak samo. Przemarsz, лозунги na sztandarach, troche stadionowych przyspiewow i na koncu rozejsc sie do domow.
Ten nawyk lazikowania okazal sie trwalszy niz cokolwiek innego. Ludzie sami sie na to nakrecaja.
![]() |
Niedzwiedzica @valser 15 grudnia 2020 17:34 |
15 grudnia 2020 17:58 |
To sie jeszcze przykleje i dodam, ze to, co czerwoni wygenerowali, bylo mocno osadzone w barbarzynskim instynkcie rytmicznych tancow i rykow, co sie same z gardzieli wydzieraja, kiedy sie chodzi dookola La Tour du Temple z glowa ksiezniczki de Lamballe nadziana na pike.
![]() |
Paris @Niedzwiedzica 15 grudnia 2020 17:58 |
15 grudnia 2020 18:32 |
Dokladnie !!!
![]() |
marek-natusiewicz @valser 15 grudnia 2020 17:34 |
18 grudnia 2020 09:18 |
100% racji.
![]() |
SalomonH @rotmeister 18 grudnia 2020 10:42 |
18 grudnia 2020 11:29 |
Jeśli przez zmiany rozumie pan: spalić, zburzyć, rozgrabić i zniszczyć, ewentualnie wymordować, to tak, ulica i rozwścieczony tłum potrafi wiele. Proszę się zastanowić nad przykładami, które pan tu podał.
Na dzieciaki z ogólniaka krzyczeć nie ma sensu, to są w ogóle niezwykle rzadkie przypadki, kiedy krzyczenie na dzieci jest uzasadnione. Z dziećmi tak jest, że nie zawsze potrafią swoje emocje i problemy wyrażać wprost. Bunt ma różne formy i zazwyczaj odległe od prawdziwej przyczyny. W młodych ludziach dużo się dzieje zawsze, zawsze potrzebują zrozumienia i uwagi. Pan sądzi, że te Julki wychodzą na ulicę, bo pałają żądzą mordu względem tych płodów niedoskonałych? A może naprawdę się czują traktowane przedmiotowo, nie tylko w kwestii aborcji, która jest pałką do okładania się przez polityków? Może są inne przyczyny, które wywołują taką wściekłość? Pan ma w ogóle dzieci? Często pan na nie krzyczy?
![]() |
valser @rotmeister 18 grudnia 2020 10:42 |
18 grudnia 2020 11:32 |
Braun tez nadawal na jutubie "pod zadnym pozorem nie dajcie sie wyciagnac na ulice". W polityce juz tak jest, ze lepiej juz wejsc do szamba, bo z tego jeszcze da sie jakims Kercherem goovno zeskrobac. Po wejsciu w polityke to sie zgrzewa w czache jak plastiowy helm przy wybuchu metanu. Co innego sie mowi i co innego robi.
Temat aborcji jeszcze nie raz wroci jak trzeba bedzie odwrocic uwage od innych rzeczy zalatwianych pod stolem. To jest temat dyzurny, na ktory ludzie daja sie naciagac wlasciwie za kazdym razem.
Idiotyzm tego postanowienia trybunalu konstytcyjnego w sprawie aborcji polega na tym, ze zdrowy plod poczety w wyniku gwaltu mozna legalnie usunac, a chory trzeba donosic. To rzeczywiscie trzeba byc bezdzietnym prawnikiem jak Pawlowska, zeby taki idiotyzm podpisac wlasnym nazwiskiem.
![]() |
SalomonH @rotmeister 18 grudnia 2020 11:34 |
18 grudnia 2020 11:53 |
To jak pan jeszcze łaskawie określi listę celów, co chce pan spalić, zburzyć, zniszczyć i kogo wymordować, będziemy mieli jasność, jakiej zmiany pan pragnie.
Co do dzieci, zakładam, że nie chodzi o te 200+ przypadków rocznie ciąż z zespołem Downa, bo takie sprawy nie obchodzą nikogo, dopóki sam się z tym nie zetknie i bardzo słusznie, tak być powinno. Jest mi wiadomo tylko, że Julki dają upust złości, która w nich głęboko siedzi i nie jest z całą pewnością spowodowana losem matek, którym badania prenatalne źle wyszły. Jestem ojcem i dziadkiem, zrobiłem w życiu mnóstwo błędów wychowawczych, ale potrafię się do nich przyznać, przemyśleć i wyciągnąć wnioski.
![]() |
valser @rotmeister 18 grudnia 2020 11:38 |
18 grudnia 2020 12:06 |
Braun sam sie zakiwal do rogu, postawil w rozkroku i dwuznacznej sytuacji. Jego sprawa. Byc moze uwierzyl, ze jak ma immunitet to moze sobie na wiecej pozwolic. Kazdy jest kowalem swego losu i bedzie zbieral tego owoce.
Temat aborcji zawsze wraca. Prosze sobie przypomniec jak go pierwszy raz grzali w latach 1989-91.
Zeby taki werdykt wysmarzycjak ten z pazdziernika, ze zdrowe usuwamy, a chore donosimy, to trzeba miec logike wielowartosciowa i do tego jeszcze chory baniak. Za kazdym razem jak organizacja zwana panstwem wchodzi ludziom najpierw w majty, a potem w tylek to wychodza takie absurdy.
![]() |
SalomonH @valser 18 grudnia 2020 12:06 |
18 grudnia 2020 12:52 |
Trochę muszę tego trybunału bronić, bo o zdrowe nie był pytany, gdyby był, odpowiedź musiałaby być taka sama. Cała ta ustawa jest chora i niekonstytucyjna, powstała jako "kompromis", co jest zaprzeczeniem idei prawa, bo ma ono pokazywać normę, zaś ewentualne kompromisy może orzekać sąd w konkretnej sprawie. To jest zgniłe jajo podrzucone 27 lat temu przez tych, którzy wciąż mącą.
![]() |
SalomonH @rotmeister 18 grudnia 2020 12:02 |
18 grudnia 2020 13:07 |
Takie są przykłady, które pan dał, ja napisałem, co przyniosły, pan potwierdził, tak, to jest zmiana. Może niech pan wysili mózg i poszuka lepszych przykładów, bo nie o taką zmianę chodzi. No i nie odpowiedział pan na pytanie o dzieci, ma pan, krzyczy pan na nie? Jakie są tego efekty?
![]() |
valser @SalomonH 18 grudnia 2020 12:52 |
18 grudnia 2020 13:26 |
Problem z tym trybunalem jest taki, ze jego czlonkowie na roznych etapach swoich karier reprezentowali wladze ustawodawcza, wykonawcza, a terz sadownicza, zasiadajac w radach miejskich, w parlamencie, bedac czlonkami agend rzadowych i samego rzadu. A teraz orzekaja w sprawach, w ktorych wczesniej byli strona. Tak wyglada w praktyce ten slawny "trojpodzial wladzy".
NAstepny watek jes taki, ze siedmiu z nich konczylo studia w Niemcach i od niemieckich fundacji bralo kase i byc moze pobiera do dzis nadal. Nikt tych ludzi nie przeswietlal, wszyscy sa z politycznych rozdawanek.
Niech spadaja ze swoimi werdyktami na drzewo. Wszystkimi jak leci. Oni sa tak dobrani, zeby mozna bylo wszystko spieprzyc. Aborcja czy jak kto woli zabijanie, to jest tylko jeden z tematow, ktory to udowadnia.
![]() |
qwerty @SalomonH 18 grudnia 2020 12:52 |
18 grudnia 2020 16:08 |
problem tkwi także w zakresie kognicji orzeczeń;- jeśli maja być normą lub sankcjonować normę to kognicja musi być jak najszersza a nie wg reguły, iż sąd czyni jak strona określa problem lub żąda; innymi slowy system prawny w RP jest jak w Tworkach; pacjent pyta: czy mam grypę? odpowiedź: nie; pacjent umarł - na pytanie dlaczego? bo nie pytał właściwie;-
![]() |
qwerty @SalomonH 18 grudnia 2020 12:52 |
18 grudnia 2020 16:10 |
a którzy nie mącą? i komu oraz co mącą? w RP 80% ustwodawstwa jest niekonstytucyjne a ok. 90 % orzeczeń jest z uchybami formalnymi/logicznymi/.... i zdroworozsądkowymi; to jest drugi plon po 'staliniźmie'
![]() |
SalomonH @rotmeister 18 grudnia 2020 17:07 |
18 grudnia 2020 19:37 |
Pan jest nie dość, że niegrzeczny, bo czym jest zwracanie się w rozmowie do kogoś w trzeciej osobie, jak nie wyrazem braku szacunku, to jeszcze obawiam się, że zwyczajnie głupi. przykłady, które pan podał: "W 1968 lewactwo na ulicach swoje załatwiło. Tęczowe parady przeorały zachodnie społeczeństwa tak, że nikt się nawet nie zająknie krytykując dewiacje. Ostatnie wypady na ulice wściekłych macic doprowadziły do tego, że już nikt nie ruszy tzw. aborcji. Jak na "nic i nigdzie" to jednak sporo. I jeszcze parę innych przykladów "ulic" które coś zmieniły by się znalazło." bez wyjątku dotyczą lewackich akcji burzenia zastanego porządku. Zarzut wobec Brauna "Na dzieciaki z ogólniaka już nie krzyczał." wskazuje, że uważa pan krzyczenie na dzieciaki za postępowanie właściwe.
![]() |
SalomonH @rotmeister 19 grudnia 2020 10:35 |
19 grudnia 2020 12:50 |
Przynajmniej zmienił pan formę zwracania się do mnie, niby niewiele, ale jednak coś, miłego dnia życzę.
![]() |
stanislaw-orda @SalomonH 18 grudnia 2020 11:29 |
19 grudnia 2020 18:41 |
Poza wzystkimm dzieci w wieku ponizej lat 18 nie mają praw wyborczych, więc de facto nie maja statusu obywatela (nie posiadają podstawowych politycznych praw obywatelsklskich). Ergo, ich zdanie w kwestiach politycznych jest bez znaczenia.
Jaki procent tych "obywateli" uczestniczy w ostatniej mody happeningach, zwanych "Strajk kobiet"?
Bo wygląda na to, że setnie mudząca się wielkomiejska młodziez szkół gimnazjalnych i średnich korzysta z okazji do odegrania roli w spektaklu "bohaterszczyzny".
![]() |
SalomonH @cbrengland |
19 grudnia 2020 19:50 |
"ich zdanie w kwestiach politycznych jest bez znaczenia"
Takie myślenie jest błędne, ich zdanie w kwestiach politycznych i innych ma podstawowe znaczenie. Bo one te prawa obywatelskie, czy polityczne będą mieć już wkrótce, te dzieci są przyszłością, to my powoli tracimy znaczenie. Jedyne, czym powinniśmy sie martwić i o co troszczyć, to właśnie one, te dzieci. I ich przyszłość, nie nasza. Mnie życie nauczyło, że jeśli dzieci zachowują się źle, irracjonalnie, są niegrzeczne, nieposłuszne, wina zawsze tkwi w nas, w rodzicach, w nauczycielach, w tych, co im urządzają świat. Dzieci i młodzież nie wyrażają zazwyczaj swojego buntu wprost, a potrzeby, jakie mają, da się sprowadzić do jednej, potrzeby miłości. Dziecko zawsze chce się czuć ważne i kochane, jeśli tego nie dostaje, jest nieposłuszne i złe, tylko tyle może zrobić, żeby to wyrazić. Ci wszyscy macherzy, Lemparty, Owsiaki, wykorzystują ten brak, dziecko, którego potrzeby są spełniane, za takim oszustem nie pójdzie.
![]() |
stanislaw-orda @SalomonH 19 grudnia 2020 19:50 |
20 grudnia 2020 00:24 |
ale Ja o zupie
![]() |
SalomonH @cbrengland |
20 grudnia 2020 09:25 |
Wiem :) Wykorzystałem pańską wypowiedź, żeby to napisać, bo ważne.
![]() |
stanislaw-orda @SalomonH 20 grudnia 2020 09:25 |
20 grudnia 2020 12:12 |
upadek szkoły i oświaty w III RP nie został nigdy wyraźniej orzedstawiony jak w trakcie tych manifestacji. Trzy czwarte uczestnikó miało (tak na oko) ponizej `18 lat, a z tego pewnie połowa 15-16 lat.
I ta "wiekszośc" zada prawa dfo nieograniczonej aborcji, a w mediach "pochylają sie z troską" nad tym postulatem OBYWATELI.
Te dzieci maja wszak rodziców, ktorzy także przeszli przez tan sam konwejer edukacyjny.
Trzeba to zaorać, ale wiadomo, że za duzo biurw zyje z państwoweggo sysyemy oswiaty i "nic sie nie da zriobic".
Czyli moze byc tylko gorzej. No i będzie.
W moim powiecie (tzw. okolowarszawskim, czyli nie zadna tam "Polska C") ogłoszono wyniki tegorocznych testów z matematyki na poziomie szkół podstawowych. Z matematyki, mniej wiecej , połowa uczniów zaliczyła wynik na "pozytywny". A przecież stopień trudności tychże testów był zawstydzająco niski. Powiatowy urzędnik od oświaty odpowiedzialnością za kompromitujace wskaźniki obraczył, rzecz jasna, winą "koronawirusa". Ciekawe na jaki stopień tenże urzędnik zdałby wspomniany test.
Tak więc, kółko się zamyka i znikąd nadziei.
A czy w innych powiatach jest lepiej .
![]() |
Jakub @cbrengland |
20 grudnia 2020 20:12 |
Czytając Państwa komentarze mam wrażenie, że uzależnienie emocjonalne od PiSu uniemożliwia zdolność trzeźwego myślenia.
![]() |
SalomonH @Jakub 20 grudnia 2020 20:12 |
20 grudnia 2020 20:16 |
To oczywiste, złudzenie konfliktu wartości pomiędzy rządzącymi na zmianę partiami politycznymi ma dokładnie taki cel. Całkiem skuteczna technika.