-

cbrengland

Paszport do Pana Boga

No dobra, przesada.

Ten paszport zacznie być wymagany w Watykanie. Do Pana Boga nie potrzeba i nigdy potrzebować takiego paszportu nie będziemy. I mogą się wypchać wszystkie siły czyste i nieczyste, które działają nam wbrew, gdyż działają. Za wszelką cenę chcą, byśmy zaczęli na “kolanach błagać” o to, by do tego kościoła wejść. Tak, też przesada. Tak jeszcze się to wydaje dzisiaj. Jutro przestanie.

Doprawdy nie mam już sil na przeglądanie portali internetowych z wiadomościami. Robię to już dość rzadko. Nie potrafię się tego pozbyć. Trudno się dziwić. Wszak trzeba wiedzieć, gdzie się siedzi i co pod tym siedzeniem się dzieje. A jak wiadomo, śledziłem te gazety dość regularnie, jakie w ilości pokaźnej codziennie są publikowane w Londynie. Nie zaglądam tam już. Probowalem tv. A mam dostęp do kanałów niemieckich i paru innych ze świata. Nie da się. Przykre. Gdziekolwiek się nie zaglądnie, covid i pochodne.

Sprytne to było zagranie jednak. Teraz powoli zaczyna być to dostrzegane. To normalnie jest rewolucja. Jak bowiem inaczej to nazwać? Jak nazwać to, że w Kanadzie, w jednym ze stanów, zmarło od początku tej pic-pandemii 40 osób, a teraz 10 i gubernator zamknął cały stan? To już było przerabiane zupełnie niedawno w Australii w Sydney i okolicach. Czytam, jak polski minister od zdrowia “szykuje halabardy” przed wszelkimi publicznymi miejscami ale jeszcze trochę poczeka. Pewno, aż przypadków tej grypy nie będzie 50 ale 51.

Nietrudno nie zauważyć tej rewolucji. Weszła do naszego życia, ot tak. Tysiącami, by teraz juz liczyc tylko w dziesiątkach, by nie powiedzieć, że do policzenia na palcach i to prawie dosłownie. Trwała ta zabawa ostatnie ponad 1.5 roku. Teraz, ta jesień i zima już definitywnie pokaże nam, jaki został stworzony nowy ład światowy, przecież, nie tylko polski.

A jak został stworzony, to sobie będzie już. Jak długo? Ja nie znam perspektywy czasowej. Widzę oczyma wyobraźni pustkę. Nie ma i nie widać żadnych sił, które mogłyby się tej rewolucji przeciwstawić. A nie zapominajmy, że to nie jedyny wątek tej rewolucji. Można by powiedzieć, że to taka wstępna przystawka jest do dania głównego. A jest nim klimat. A jest on wieczny i  wieczna będzie już potrzeba jego ochrony, czyli ”ochrony”. A po drodze z tym klimatem maszeruje pedał z pedałem w związku małżeńskim. Mając za sobą ochronę w postaci paramilitarnych oddziałów, które mają ich bronić przed “faszystowskimi homofobami” (już coś takiego jest w Hiszpanii).

I w tym wszystkim rzecz najważniejsza, to “zamykanie” Kościoła Katolickiego w piwnicy, a dostęp do niego ograniczany paszportem. Już teraz pielgrzymki do Izraela, czy do Rzymu zrobiły się nie lada wyzwaniem. Zrobią się jeszcze większym, by nie powiedzieć, że w ogóle niemożliwym. I w tym wszystkim hierarchia kościelna z samym następcą św.Piotra, prawie że uczestniczy w tym, by się “samozaorać”.

To miało zostać zrobione już dawno. Dzisiaj już jasno jest widocznym, dlaczego tak się nie stało. I dzisiaj również można by postawić temu tamę nie do przejścia. Św.Jan Paweł II i jego pontyfikat zatrzymał walec cywilizacji śmierci. Dało się.

I dalej się da. Ale czy jest wśród nas ktoś jemu podobnym?

_____



tagi: dzień jak co dzirn 

cbrengland
21 września 2021 08:00
93     2472    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

stanislaw-orda @cbrengland
21 września 2021 08:31

"Pandemia" okazała sie zbnakomitym patentem dla rzadzacych, który dał im alibi w zasadzie na wszystko, dlatego nie pozbeda się  go pewnie juz nigdy. Będa uzasadniac utrzymywanie "stanu pandemii" kolejnymi "falami" oraz "odmianami" wirusa.

Cjociaz nigdzie nie zadekretowali (w Polsce0 , od jakiej ilosci zachorowań albo hospotalizacji jest juz "stan pandemii", a od jakiej jeszcze lub już nie jest. To nadzwyczaj wygodne, bo oto przy trzydziestu tysiącach hospitalizowanych na koronawirusa (mniejsza o tyo, jakiej jakosci były testy klasyfikujace stan zarazenia), byla "pandemia", a dzisian przy kilkustet hospitalizowanych także jest. Jeszcze niedawno było tych hospitalizowanych ponizej 100 w całym ktaju i nikt z czynników rządowych "pandemii" nie odwoływał, a przeciwnie straszyli nadciagającą czwarta fala. To dziwne , ze straszyli po jednoczęsnie chwalili sie, ze w Polsce wykonano 30 milionów szczepień, czyli że  w zasadzie , kto tylko chciał, to sie zaszczepił.

Skąd więc nowe zachorowania i zgony?

Jednoi z drugim nijak "nie sztymuje", bo oto wzrasta liczba zaszczepionych i z na powrót rośnie liczba zakażonych.

I nawet nikoimu z propagandystów covidowych powieka nie drgnie, ze cos w tych liczbach nie gra.

A zatem rządzącym nie moze chodzić w tym cyrku o ochronę"zdrowia" obywateli,  które dotychczas obchodziło ich "średnio na jeża", ale o spłaszczenie w czasie (rozłciągnięcie) fali zachorowań i zgonów, aby bezposrednio nie kojarzyć ich z akcją szczepiń. A hak juz wspomiuałem , kolejne fale, szczepy wirusa i jego mutacje dały rządzacym  alibi na dowolną  ewentualność.

Czy właśnie weszliśmy w apogeum Czasu Apokalipsy?

zaloguj się by móc komentować

tadman @cbrengland
21 września 2021 09:17

Odniósłbym to raczej do praw obywatelskich i gospodarki, bo wirus "wszystko" tłumaczy, a rządy mają pretekst do brania horrendalnych kredytów. Piękne alibi.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 21 września 2021 08:31
21 września 2021 09:47

Tak napisałem w moim tekście. Patrzę w przyszłość i nie widzę nic tutaj w tym świecie realnym na teraz.

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @tadman 21 września 2021 09:17
21 września 2021 09:52

Przede wszystkim zabiera się nam wolność. Totalnie już i na chama.

_____

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @stanislaw-orda 21 września 2021 08:31
21 września 2021 09:52

Podobno dziennie rząd wydaje więcej na wątpliwej jakości testy PCR aniżeli ma wynieść dzienna kara za Turów. Ciekawe, czy kiedyś się dowiemy, kto był importerem a kto prowadził dystrybucję w Polsce i czy przypadkiem jacyś  ktosie z ministerstw nie miały w tych spółkach udziałów.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 21 września 2021 09:52
21 września 2021 09:57

Testy pani Ewo to kura znosząca złote jaja...A harcownicy grzebią w naszych noskach wszędzie gdzie się da.Produkt uboczny,ale dochodowy...!

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 21 września 2021 09:57
21 września 2021 10:18

Mniemam, że powstanie kilka fortun z niczego, z powietrza, tfu... z wirusa z dobrym marketingiem.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @cbrengland
21 września 2021 11:10

90% populacji ludzkiej jest naturalnie odporna na koronawirusa - przechodzi zarażenie bezobjawowo - tak wykazują badania naukowe. Poziom przeciwciał nie ma znaczenia, bo wirusa atakującego układ oddechowy, układ odpornościowy zwalcza inaczej niż przez przeciwciała, które są we krwi. Jak ma sens by ci naturalnie odporni ludzie się szczepili?
Na logikę rzecz biorąc ... jeśli duża populacja wielu milionów ludzi nie zostanie zaszczepiona, to po kilku następnych latach będą stanowić sporą i niekwestionowaną grupę kontrolną. Grupa kontrolna to grupa osób, które działają jak czysta próbka niezainfekowana eksperymentalnym lekiem lub szczepionką. Jeśli zaszczepiona grupa zachoruje lub umrze na określone schorzenia, a grupa kontrolna nie będzie miała tych samych schorzeń, to będzie to całkiem dobry dowód na to, że ta szczepionka lub lek są trucizną.

... dlatego tak sk......e dążą do 100% "wyszczepienia" ?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Roszkowski 21 września 2021 11:10
21 września 2021 11:46

i, niestety, żaden z tych sk...ów, nie "będzie wisiał", a raczej wręcz przeciwnie, zapędzą oni na "szczepionkową gilotynę", tylu ilu tylko zdołają.
A działają z tak zaciekłą determinacją, Jakby ich życie i kariery zależały od wykonania planu szczepień.

zaloguj się by móc komentować

tadman @cbrengland
21 września 2021 12:08

Nasz kochany rząd popełnił, jeśli idzie o mnie, kilka kardynalnych błędów:

- afera z celebrytami zaopatrzonymi poza kolejnością,

- celebryci namawiający do zaopatrzenia się z telewizora i z bilboardów,

- loteria.

Zaświeciło mi się czerwone światełko i nie chce zgasnąć.

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @Roszkowski 21 września 2021 11:10
21 września 2021 12:16

Tu przypomina się powszechne stosowanie ponoć nieszkodliwej pigułki antykoncepcyjnej, która przy powszechnym stosowaniu okazała się nie tak całkiem nieszkodliwa i stąd walka o owe 100%. Zdaje się, że w Izraelu zalecają 4 dawkę. A niech wyjdzie im na zdrowie.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Roszkowski 21 września 2021 11:10
21 września 2021 15:26

Gdy napisałem że PiS to sprzedane gluty usłyszałem krytykę. Teraz czytam że te pachołki sk....  wspierają zbrodnicze przedsięwzięcie. Bo przecież nie robią tego niewidzialne krasnoludki. Więc jak to w końcu jest?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 21 września 2021 15:26
21 września 2021 15:28

To tylko diabli wiedzą

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @smieciu 21 września 2021 15:26
21 września 2021 16:25

Ważny jest kontekst wypowiedzi! Nie będę tłumaczył Panu więcej, bo i tak Pan nie zrozumie.

Inkryminowany fragment:

"... dlatego tak sk......e dążą do 100% "wyszczepienia" ?

ps

Zapytam się tylko, czy tylko w Polsce dąży się do wyszczepienia ludzi i gdzie w moim komentarzu, wspominam nasz kraj?

Musi Pan popracować/oj dużo/ nad sobą, przynajmniej w zakresie rozumienia słowa pisanego!

Jak się ma "handlarz"?

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @cbrengland
21 września 2021 16:25

"Jak nazwać to, że w Kanadzie, w jednym ze stanów, zmarło od początku tej pic-pandemii 40 osób, a teraz 10 i gubernator zamknął cały stan? To już było przerabiane zupełnie niedawno w Australii w Sydney i okolicach."

To trwa nadal i juz zaczyna przybierac formy paranoidalne i groteskowe wrecz.

Cytat ze strony independenttrader.pl"

"Lockdown w stolicy Australii, Canberrze, został przedłużony o kolejny miesiąc. Około 400 tysięcy osób przesiedzi ten czas w domach. Dlaczego? Dlatego że liczba zakażonych wynosi obecnie ponad 250 osób.....

...A tak na poważnie - Australia jest liderem jeśli chodzi o covidowy zamordyzm. Powyższa decyzja o lockdownie to tylko jeden z przykładów. W poprzednich miesiącach wielu Australijczyków mogło wychodzić z domu co najwyżej na krótki spacer, zakupy czy do lekarza. Zdarzały się przypadki w których można było wyjść z domu poćwiczyć ale na odległość nie większą niż 2,5 km."

Jesli bylo wielu ludzi ktorzy przyzwyczaili sie do zycia w obozach koncentracyjnych to teraz rownie dobrze rzadzacy moga ludzi i do tego przyzwyczaic, metoda kija i marchewki.

Kij dla niepokornych, marchewka dla zaszczepionych.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @Szczodrocha33 21 września 2021 16:25
21 września 2021 16:31

Zadałem 2 tygodnie temu w przychodni pytanie lekarzowi który namawia do szczepienia. Czy stymulacja organizmu białkiem spike po 3,4,5 dawce szczepionki nie wyjałowi mojego układu odpornościowego? Odpowiedź brzmiała. No wie pan to trudne pytanie. Wiec nie mam więcej pytań do konowałów!

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @Szczodrocha33 21 września 2021 16:25
21 września 2021 16:46

Na całym świecie, rządzący bez pardonu atakują ludzi piszących krytycznie o sposobie walki z pandemią. Piszący nie roszczą sobie prawa do wiedzy medycznej, a jedynie próbują spoglądać na szerzy plan społeczny przyjętej metody walki z zagrożeniem i ogólnie definiowania go. Natomiast pewien zasób ogólnej wiedzy o kondycji fizycznej człowieka jest dość powszechny u każdej osoby myślącej i potrafiącej kojarzyć podstawowe fakty. I tak nie jest żadną magiczną wiedzą to, że człowiek palący papierosy, nadużywający narkotyków, alkoholu, nie dbający o wagę i zapewnienie minimalnego choćby ruchu swojemu organizmowi, będzie podatny na chorobę w stopniu daleko większym niż inni. A taki właśnie tryb życia zaserwowano nam od przeszło roku, dodając stres i strach.
Lekarze składają przysięgę Hipokratesa, czyli odwołują się do twórcy medycyny. Ten zaś dał im pierwsze przykazanie - nie szkodzić. A przy tym oparł swoją skuteczną doktrynę na zasadzie podstawowej i nieusuwalnej - najważniejsze w profilaktyce i terapii jest odwołanie się do siły i mocy własnych organizmu. Nie miał laboratoriów, a już zdefiniował pojęcie immunologii. Oczywiście dzisiaj nie mógłby być uznany za lekarza, bo co on tam wiedział.
Natomiast za lekarzy uznawani są ci, którzy od lat serwują antybiotyk, czy szczepionkę przy byle dolegliwości, a w dzisiejszej sytuacji zalecają całej populacji karne siedzenie w domu przed komputerem, albo telewizorem, przy pizzy i piwie.
Ja mam zatem podstawowy apel o uczciwość świata medycznego i rzetelne rozliczenia każdego przypadku "nadliczbowych" zgonów. A także zgonów covidowych, nie na zasadzie zmarł na covid, bo zakaził się wirusem, tylko precyzyjne statystyczne ujęcie - ilu z tych ludzi cierpiało na zaawansowane nowotwory, p.o.ch.p, cukrzycę, czy otyłość olbrzymią.
Ust wszystkim nie zamkną, bo problem dotyczy wszystkich i to bardzo głęboko. Cały czas apeluje się do ludzi o poświęcenia i daleko idące wyrzeczenia, to chyba przede wszystkim apelujący powinien pokazać swoją kompetencję, uczciwość i rzetelność w informowaniu, a nie wymęczonych ludzi szczuć bezczelnym draniem, który na pytanie kiedy wrócimy do normalności, odpowiada - nigdy.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Roszkowski 21 września 2021 16:31
21 września 2021 16:54

Tak, to konowal.

Ja mam luszczyce, a moj lekarz dermatolog wyjasnil mi ze oznacza to ze mam bardzo mocny system immunologiczny, wiec nie zamierzam go oslabiac wstrzykiwaniem jakiejs substancji wygotowanej w pospiechu w laboratoriach koncernow farmaceutycznych.

Oni nawet wprost mowia, ze nie maja pojecia jakie moga byc efekty uboczne takich szczepien, jak to wplywa na organizm czlowieka w dluzszym przedziale czasowym.

Byly juz przypadki zgonow tych co sie zaszczepili, albo wystepowaly bardzo powazne powiklania.

A jeszcze zabawniejsze jest to, ze decyzja rzadzacych nie bedzie mozna sadzic tworcow tych szczepionek i pozywac o doszkodowania. 

Odszkodowania maja wyplacac ewentualnie rzady. Rzadowe pieniadze czyli nasze, podatnikow.

 

zaloguj się by móc komentować

Numisma @Roszkowski 21 września 2021 16:31
21 września 2021 16:59

Ciekawe, co by odpowiedział lekarz-antyszczepionkowiec na pytanie, czy nie naruszony szczepionką układ odpornościowy w razie kontaktu z SARS-Cov-2 gwarantuje przebycie choroby bez poważnych następstw dla zdrowia.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @Numisma 21 września 2021 16:59
21 września 2021 17:16

Myślę, że by odpowiedział jak poniżej:

"90% populacji ludzkiej jest naturalnie odporna na koronawirusa - przechodzi zarażenie bezobjawowo - tak wykazują badania naukowe."

ps

Cytat z mojego komentarza powyżej. Radzę go przeczytać uważnie, ze zrozumieniem!

zaloguj się by móc komentować

Numisma @Roszkowski 21 września 2021 17:16
21 września 2021 17:43

Czyli konował odpowiedziałby na inne pytanie? Toż i lekarz-szczepionkowiec moze odparować, że 90% populacji (co ja mówię? według statystyk co najmniej 99%) nie doznaje w wyniku szczepienia żadnych dolegliwości ani uszczerbku na zdrowiu.

Ja w rewanżu radzę odwiedzić proktologa. Może coś zrobi z tym kijem.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @stanislaw-orda 21 września 2021 08:31
21 września 2021 17:55

Moze  weszlismy,...

...  a  moze  jeszcze  nie  weszlismy,  ale  tak  czy  owak  tu  nigdy  NIE  SZLO,  NADAL  NIE  IDZIE...  i  NIGDY  NIE  BEDZIE  SZLO  o  "nasze  zdrowie"  !!!

Cala  ta  "akcja"  zwana  "rewolucja",  "chaosem"  czy  innym  DETYM  "kryzysem"  potrzebna  jest  TYLKO  po  to  aby  te  SAME  ZLOBY  utrzymaly  sie  PRZY  KORYCIE...

...  i  absolutnie  o  nic  wiecej  tu  nie  idzie  !!!

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Roszkowski 21 września 2021 16:25
21 września 2021 17:59

Zapytam się tylko, czy tylko w Polsce dąży się do wyszczepienia ludzi i gdzie w moim komentarzu, wspominam nasz kraj?

Oj utrudnia sobie Pan zadanie. Tak jak się zapytałem czy w Polsce za wyszczepianie odpowiadają krasnoludki, rząd nie ma z tym nic do czynienia? Albo inaczej, skoro nasz pisowski rząd robi to samo co wszystkie rządy na świecie to oznacza że wszystkie są równie dobre? Autentyczne, nieskorumpowane i na dodatek dbające o nasze zdrowie?

Oczywiście nie zamierzam próbować zrozumieć pańskiego toku myślenia bo to może być niebezpieczne dla zdrowia jakby co. Ani nie robią na mnie wrażenia te tanie chwyty. Za dużo już tego widziałem i tylko mnie to nudzi, zresztą jest kompromitujace dla autora.

A na koniec dodam że każdy przekona się że moje określenia PiS są i tak łagodne. Rzeczywistość jest naprawdę ciężka. Na tyle że ludzie wolą wciąż się łudzić, udawać że niewiele się dzieje. Jednak pchanie tego syfu, który ma się zakończyć Nowym Ładem wymaga od wykonawców specyficznych cech charakteru oraz braku zahamowań.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 21 września 2021 10:18
21 września 2021 17:59

O  to  wlasnie  toczy  sie...

...  ta  ZLODZIEJSKA  GRA  na  narodzie  !!!

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Numisma 21 września 2021 17:43
21 września 2021 18:31

Proktolog ma do czynienia z ciepłym pacjentem a patolog przed sobą zimnego denata.

Nieproszony wcinam się ale co mam począć z takim namiarem?

Amok limfocytów czyli czy szczepienia mogły być powodem śmiertelnych zejść?

Trzech niemieckich profesorów, specjaliści m.in. od sekcji zwłok, pochyliło się wczoraj, poniedziałek 20 września, na konferencji prasowej nad 10 przypadkami osób [wiek 50+], które zeszły ale wcześniej były wyszczepione.  5 zejść miało bardzo prawdopodobnie, 2 prawdopodobnie związek ze szczepieniem przeciwko Covid-19; 1 nie  jest jasny a 2 nie miały żadnego związku ze szczepieniem.

 

YT zablokował a wersja krótka [minut 16+ ] na odysee.com  

https://odysee.com/@SheepAlert:2/Pressekonferenz-Tod-durch-Impfung-Lymphozyten-Amok:3

 

wnioski od 15'15''

 

czy taka konferencja prasowa profesorów patologów może mieć wpływ na przebieg wyborów w Niemczech?

Oko Moskwy [RT] też dojrzało i odnotowało:

https://de.rt.com/inland/124390-lymphozyten-laufen-amok-pathologen-untersuchen-todesfaelle-nach-impfung/

 

zapis trwa ponad trzy godziny ...  od 1h 18 minuty  przerwa do 1:51:30.

https://odysee.com/@TeleSantana:1/Pathologie-Konferenz,-Tod-durch-Impfung-(20.09.2021):c

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @saturn-9 21 września 2021 18:31
21 września 2021 18:42

Mało kto wie, że właśnie skończył się 20 - letni okres ochrony patentowej dla szczepionki na grypę i dlatego grypa musiała zniknąć. Czyżby w jej miejsce pojawił się COVID, bo przecież potężne lobby farmaceutyczne z czegoś musi żyć? Następne patogeny i choroby są już w przygotowaniu. Już mamy prolog do następnego "słuchowiska" - mutacje SARS-CoV-2 mnożą się jak grzyby po deszczu. Nie jest to przypadek. Co lepiej wytłumaczy nieskuteczność lub poważne skutki uboczne "szczepionki" niż zmutowany wirus?

Nunisma i jemu podobni wolą impertynencje niźli rzeczowe dyskusje. Najprawdopodobniej to przedstawiciel medyczny dla którego Covid spadł z nieba i powinien trwać do końca świata a najlepiej jeden dzień dłużej! Przecież w czerwcu zabrano im dodatki covidowe- no i się zaczęło.

zaloguj się by móc komentować

Numisma @saturn-9 21 września 2021 18:31
21 września 2021 19:55

Na razie poznałem jednego patologa. Wyświadczyłem mu na prośbę wspólnego znajomego drobną przysługę w ramach swoich zawodowych umiejętności, a gdy odmówiłem przyjęcia pieniędzy, zakłopotany profesor wyraził nadzieję, że nadarzy się okazja do rewanżu. Ja z kolei miałem nadzieję, że tłumionym śmiechem nie obudzę jego podejrzeń, wprawiając go w jeszcze większe zakłopotanie.

Niewiele zatem wiem o patomorfologii, ale jakoś nie chce mi sie wierzyć, że w obecnym stanie wiedzy jakiś doktor Tulp jest w stanie otworzyć pacjenta, to jest denata, i stwierdzić, że przyczyną zgonu była szczepionka. A żeby w jednym miejscu zebrało się aż pięciu takich specjalistów, z których kazdy zapewne poddał autopsji setki przypadków (skoro taki mądry), to juz nie wierzę zupełnie. Sorry.  

Poza tym zupełnie zgadzam się z osobami, które argumentują, że nie każdy zmarły w stanie zakażenia wirusem umarł z powodu tego wirusa. Dlaczego zatem miałbym uważać, że każdy zmarły po przyjęciu szczepionki zmarł z powodu szczepionki?

Tak, to jest eksperyment, bez dwóch zdań, w dodatku nie przebiegający tak, jak obiecywano jeszcze rok temu. Najlepsze pomysły na zwalczanie epidemii przychodzą po ich wygaśnięciu. Dlatego jestem ZDEKLAROWANYM przeciwnikiem przymuszania ludzi do szczepień jakimiś szykanami, a już do irytacji doprowadzaja mnie szczepionkowi zeloci, którzy za swój święty obowiązek uznają hejtowanie osób zwyczajnie mających obawy i wątpliwości. Niestety, czasem kretynom z drugiej strony też trudno wytłumaczyć, że zadręczanie np. zaszczepionego znajomego straszliwymi wizjami z tego miejsca, gdzie nie należy wkładac sobie kija, jest nieprzyjemne i bezcelowe.

Dla calkowitego wyjaśnienia stanowisk: czy jesteś również przeciwnikiem szczepień przeciwko polio, gruźlicy, tężcowi, błonicy itd.? Tudziez ospie wietrznej, którą Bismarck kazał obowiązkowo szczepić w 1874, i która ja sam byłem obowiazkowo zaszczepiony, a teraz juz przymusu nie ma. Bo w związku z tymi tradycyjnymi szczepieniami też jest na YouTubie mnóstwo naukowych argumentów "przeciw" oraz teorii spiskowych, podnoszonych przez działaczy ruchów NOP na długo przed covidem.

zaloguj się by móc komentować

chlor @cbrengland
21 września 2021 20:17

LGBTQQQ, inwazja uchodźców, "pedofilia w
Kościele", kowid, walka z dwutlenkiem węgla, ekologizm, "mięso to morderstwo" - to robota tych samych ludzi. To jest w pakiecie, więc jeśli ktoś uważa że choć jeden z punktów mu pasuje, ciężko błądzi.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @Numisma 21 września 2021 19:55
21 września 2021 20:22

"Niewiele zatem wiem o patomorfologii, ale jakoś nie chce mi sie wierzyć, że w obecnym stanie wiedzy jakiś doktor Tulp jest w stanie otworzyć pacjenta, to jest denata, i stwierdzić, że przyczyną zgonu była szczepionka. A żeby w jednym miejscu zebrało się aż pięciu takich specjalistów, z których kazdy zapewne poddał autopsji setki przypadków (skoro taki mądry), to juz nie wierzę zupełnie. Sorry." 

Sąsiad z pod 16, 52-letni, dwukrotnie zaszczepiony, wieczorem położył się do łóżka i oglądał tv. Po ok. godzinie, żona, której przeszkadzał głośny telewizor przyszła z kuchni do pokoju i znalazła męża nieżywego. Chcę nadmienić, że gość nie chorujący, uprawiający jogging, szczupły.

Lekarka, która przyjechała do denata, spytała się o zaszczepienie i po chwili wypisała akt zgonu. Jak pamiętam, jeszcze do nie tak dawna, ludzie umierający nagle w domu, poddawani byli sekcji.

Teraz już tego nie potrzeba. Otwiera to nowe możliwości przed zwaśnionymi, dajmy na to, małżonkami.

W przychodni POZ, nadal blokada telefonów, teleporady, itp.

38-ośmio milionowy kraj, 771 zakażeń powoduje dezorganizację służby zdrowia.

ps

Co do proponowanego kija i proktologa, radzę udać się do Castoramy i zakupić drewniany młotek, którym.........!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @saturn-9 21 września 2021 18:31
21 września 2021 20:28

Profesor Arne Burkhardt i profesor Walter Lang -podsumowali ,"Naszym zadaniem jest edukowanie ludzi na temat ryzyka i skutków ubocznych" -- czy zostaną oszołomami,po takiej konferencji?... na gloria.tv jest także wzmianka...

https://gloria.tv/share/4z2BGZMyhoAmEijLKWwmJePs4

Podany jest tam link do        https://pathologie-konferenz.de/

" z ponad 40 zwłok poddanych autopsji, które zmarły w ciągu dwóch tygodni od szczepienia COVID19, około jedna trzecia zmarła w wyniku szczepienia." 

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @chlor 21 września 2021 20:17
21 września 2021 21:09

Dokladnie  tak...

...  i  za  te  wszystkie  CHUCPY  tych  ludzi  "placi"  SOROS...  i  to  NARKODOLARAMI  z  Afganistanu  !!!

Narkodolarami  "do  wyprania",  coby  rozne  FORTUNY  z  d**y  wziete  mogly  powstac.  Wiedza  o  tych  USTAWKACH  -  to  jest  naprawde  MEGA  SPRAWA...

...  powinnismy  o  tym  rozmawiac  jak  najwiecej...  bo  w  kurwizorze  o  tym  NIE  POWIEDZO  ani  OSZUST  SMOLENSKI  o  tym  nie  napisze  !!!

zaloguj się by móc komentować

chlor @BTWSelena 21 września 2021 20:28
21 września 2021 21:17

Niemniej zgony w wyniku samego szczepienia są bardzo rzadkie. Gorzej wygląda skuteczność, co widać po rankingach przodowników szczepień (USA, Anglia, Izrael). Co do dalszych skutków modyfikacji genowej, to nic nie wiadomo. Na razie w Polsce wyniki dzienne są takie same jak rok temu gdy modyfikacji genowej nie prowadzono. Pononoć szczepionych, mających objawy albo się nie testuje wcale  albo tylko mało czułym testem antygenowym. Widać że wyszczepienie jest absolutnym priorytetem. Przeważa nad troską o  faktyczny stan zdrowia narodu polskiego.

 

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @chlor 21 września 2021 21:17
21 września 2021 21:45

Hmn...ja nie jestem tego taka pewna...Przecież nie prowadzi się sekcji zwłok jak pacjent umiera na covida...nawet tych wyszczepionych...Jak na razie wyszczepieni sobie żyją w wiekszości,lecz no własnie,czy Izrael,USA,Anglia dokonują analizy sekcji zwłok,jak wyszczepiony umrze?...A powinni tam wyszczepiono prawie wszystkich jak się chwalą....To dziwne ,bo nie tak dawno zachęcano ludzi do szczepień jako gwarancja i ochrona przed wirusem... To coś cuchnie na kilometr,nawet na parę metrów.

Krzysztof jednak trafił w samo sedno z tytułem...to dodatkowy "paszport do Pana Boga"

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Numisma 21 września 2021 19:55
22 września 2021 05:47

Pewnego patologa poznałem w czasie kiedy jako młody mężczyzna przekuwał miecze na lemiesze. Po 1990 został wziętym patologiem w jednym z bogatych landów. Czas przemija i przy murze czasu odkrył w sobie nuty patriotyczne i kandyduje na posła (AfD) do bundestagu w jednym z landów byłego NRD.

 

Profesorowie [emeryci] dają świadectwo niepokojów jakie trapią środowiska lekarskie w niemieckojęzycznym obszarze. Akademicka wiedza, lata doświadczeń przy mikroskopie i nowe wyzwania: Amok limfocytów 

Konferencja prasowa została zaaranżowana na ostatniej prostej kampanii wyborczej. W drugiej części konferencji pada namiar na dieBasis, to nowa partia, która powstała z potrzeby chwili i stoi w kontrze oficjalnej narracji w dominujących mediach i podejmowanych przez polityków u steru nawy państwowej decyzji [w dobrej wierze za podszeptem 'wielkich eunuchów' w radzie naukowej?]  w walce z 'pandemią'.

 

Nie mam możliwości cofnięcia czasu. Po szczepieniu w peerelu, tamtym małym ukłuciu pozostała mi duża blizna i wada wzroku.  Nauka jej dogmaty i paragrafy stawiające pod szprycę przeciętnego śmiertelnika. 

Przeczuleni na naukowe wynalazki na 'wolnym zachodzie' mieli większe pole manewru. 

Obecnie to okienko wolności wyboru, liberalne 'leben und leben lassen', odchodzi w czas przeszły miniony. Pozostaje panika w oczach lekarzy i praktykowanie padów przed paragrafami. Niezłomni, którzy wychodzili przed szereg w początkowej fazie plandemii, zostają obecnie poddawani szykanom i usuwani z szeregu praktykujących zawód [znany mi jeden przypadek w Alzacji].

 

Nie jestem wojującym przeciwnikiem ale jestem przeciwnikiem obowiązku szczepienia dzieci.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @BTWSelena 21 września 2021 20:28
22 września 2021 06:22

gloria.tv wrzuca nieco inne namiary. Ja podałem 10, za RT, powinienem odsłuchać raz jeszcze profesorskie wprowadzenie do tematu. 

Na koniec konferencji pada zapowiedź, że ten hot stuff zostanie przetłumaczony na inne języki.

zaloguj się by móc komentować

Numisma @saturn-9 22 września 2021 05:47
22 września 2021 08:12

Na pożegnanie tego wątku - anegdotka:

Niedawno odwiedziłem pewną prywatną klinikę. Czekając dłuższą chwilę, aż pani recepcjonistka odprawi telefonicznie innego klienta i przyjmie należnośc za wizytę, przyglądałem sie obojetnie licznym dyplomom i certyfikatom na ścianie za jej plecami. I nagle moją uwagę przykuło świadectwo ukończenia przez szefa kliniki dwudniowych warsztatów pt. "Metabolic Skills" (cokolwiek to znaczy), zorganizowanych w Paryżu przez Covidien Holding Inc. Dyplom nie wyglądał, jakby ktoś go tam powiesił przed tygodniem, czy przed rokiem. Wytężyłem wzrok (jakoś nie popsuty niegdysiejszą szczepionką przeciw ospie) i odczytałem datę: grudzień 2009.

Firma Covidien produkowała m.in. respiratory i wciąż są one produkowane pod tą marką przez Medtronic, który w 2015 roku przejął Irlandczyków.

Prawdopodobnie nie mam co ukrywać dłużej, że nie jestem wyznawcą teorii spiskowych (będąc przy tym przekonany, że spiskowanie i knucie intryg jest w ludzkiej naturze), ale może Covidien kogoś zainspiruje. Pozdrawiam serdecznie.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Numisma 22 września 2021 08:12
22 września 2021 09:42

Teorie spiskowe są wykładane, jako jedna z licznych pułapek intelektualnych,  na uniwersytecie.

Natomiast w świecie poza środowiskiem akademickim funkcjonują praktyki spiskowe.

zaloguj się by móc komentować

Numisma @stanislaw-orda 22 września 2021 09:42
22 września 2021 10:49

Z drugim zdaniem prawie się zgadzam, a zgodzę się w całej rozciągłości, jeśli wykreślić z niego "poza środowiskiem akademickim". Intryga jest częścią prawie wszystkich ludzkich działan, a jeśli wspólnie intryguje co najmniej dwóch, to można mówić o spisku.

Z pierwszym zdaniem mam ten problem, że teoria umysłu, jaką dysponuję, tylko niejasno podpowiada mi kilka możliwych znaczeń użytego w nim wyrażenia "teoria spiskowa". Którekolwiek z nich przyjmuję, wychodzi mi, że to zdanie nie jest prawdziwe. Ale oczywiście nie mogę wykluczyć, że w jakimś potencjalnym znaczeniu, którego nie uzwględniłem, może ono być sensowne.

To może ja wyjaśnię, co rozumiem tutaj (to ważne zastrzeżenie!) przez teorię w ogóle i "teorię spiskową" w szczególności.

Teoria - propozycja wytłumaczenia pewnych zdarzeń, niepowiązanych w jakiś oczywisty sposób, działaniem hipotetycznego, ukrytego mechanizmu lub prawa. Teoria może być powiązana z próbą lub postulatem udowodnienia, że taki mechanizm istnieje, ale stwierdzenie proponenta, że taki dowód jest z zasady niemożliwy, nie świadczy sam w sobie przeciwko niej. Po prostu niedowodliwość jest jej integralną częścią.

Teoria spiskowa - teoria (w powyższym rozumieniu) tłumacząca spiskiem zjawiska, w jakich inni przejawów spiskowania nie dostrzegają, co nie znaczy, że nie widzą pomiędzy nimi związków innego rodzaju.

Jednak większość teorii spiskowych w tym rozumieniu powstaje poza swiatem akademickim.

zaloguj się by móc komentować

chlor @Numisma 22 września 2021 10:49
22 września 2021 19:08

"Po prostu niedowodliwość jest jej integralną częścią". Nie, to jest z grubsza definicja hipotezy, a nie teorii. Teoria musi być możliwa do potwierdzenia lub obalenia doświadczalnie lub inną teorią. Np twierdzenie że jakaś planeta oddalona całkowicie poza zasięgiem  badań jest zbudowana z sera koziego nie może być nazywane teorią.

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Numisma 22 września 2021 10:49
22 września 2021 20:06

Okreslenie "teoria spiskowa" ma takze znaczenie, że to tylko puste teoretyzowanie, bez zastosowania
w realu. Takie tam ćwiczenia gimnastyczne dla szarych komórek. Jeszcze inne znaczenie to obsmiewanie przez przyklejanie tak brzmiącej łatki logicznym wnioskom niewygodnym w swojej wymowie dla ktorejś
ze stron wojny propagandowej (rywalizacji politycznej lub ideologicznej). Tak wiec, reasumujaąc termin  "teoria spiskowa" stanowi  istotny oręż w arsenale propagandystów w wojnie ideolo.

Zaproponowana  przeze mnie opozycja dotyczyła  głównie ww. znaczeń.
 

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @saturn-9 22 września 2021 05:47
22 września 2021 20:50

       ...hm,saturn, daje namiar na die Basis,nowa partia ..kontra...a tam jak patrze ,to kogo spotykam...?!.

 obecnie moj " ulubiony" prawnik.. pan Fuellmich i jego asystentka, czy kto to tam ta pani obok...Fuellmich,ten ktory ma przygotowywac pozwy o zasiegu miedzynarodowym przeciwko rzadom i ich covidowym harcom...!!

                        Pozwy te sa przygotowywane ponoc od roku...sa ciagle te same namiary na te same wypowiedzi pana Fuellmicha ....i jakos nie widac chocby jednego centymetra postepu w sprawach..przy ktorych  majstruja tegie adwokackie glowy ...lacznie z obecnym nazwiskiem Kennedy'ego..tak,z tego klanu...Obsobaczylam Fuellmicha,moze za wczesnie, moze nieslusznie..otworzylam dziob w slusznym/nieslusznym gniewie....ale niech tam...!

    skoro taka osoba znalazla sie i firmuje swoim nazwiskiem nowy twor polityczny....czy zasluguje na zaufanie...??...a,a...

                                   A tymczasem w Arizonie ,nie czekajac na to co zrobi  Reiner Fuellmich and consortes- z ziemi amerykanskiej...wlasnie wplynal,15-stronnicowy, akt oskarzenia przeciwko administracji Bidena w zwiazku z obowiazkowymi szczepieniami..   Info podaje  "Western Journal",           konserwatywny....cokolwiek to moze znaczyc...czy bedzie to ten sam kontredans co Fuellmich,...?  ..sie zobaczy....

     https://www.westernjournal.com/first-state-lawsuit-bidens-vaccine-mandate-just-filed/

zaloguj się by móc komentować

Numisma @chlor 22 września 2021 19:08
22 września 2021 20:59

Nie mylmy znaczenia z definicją. Zwłaszcza całkowicie arbitralną.

Przecież twierdzenie, że jakaś planeta (na pewno mówimy o tej samej? skad to wiemy, skoro znajduje się ona poza zasięgiem badań?) jest zbudowana z koziego sera, z łatwością można obalić twierdzeniem, że nie jest ona zbudowana z koziego sera. I vice versa. Czy w ten sposób twierdzenia te wystarczająco potwierdzą swój teoretyczny status, a jeśli nie, to właściwie dlaczego?

Akurat teorie kosmologiczne przeważnie składają się z twierdzeń zasadniczo nie podlegających weryfikacji ani falsyfikacji doświadczalnej. I często te twierdzenia odnoszą się do obiektów, które z definicji pozostają poza zasięgiem badań. Na przykład teoria multiwszechświata. Jakże w tym krótkim artykule płynne jest znaczenie słowa "teoria". 

Co z teorią sprawiedliwości Rawlsa? Da się ją jakoś obalić albo potwierdzić doświadczalnie, czy może Rawls był kretynem, który nie wiedział, co to jest teoria? Albo ze wspomnianą przez mnie teorią umysłu?

Dla pana Stanisława (patrz jego komentarz w odpowiedzi na mój) "teoria spiskowa" to może być puste teoretyzowanie lub łatka, przypinana przez kogoś, kto cudzy pogląd uważa za puste, aberracyjne rozumowanie. Racja, ale wyrażenie to nie moze znaczyć jednego i drugiego jednocześnie. Przeważnie wyczuwamy, które rozmówca ma na myśli, a w razie watpliwości pytamy.

Dlatego, używając tak wieloznacznego słowa, wyjaśniłem najlepiej jak potrafiłem, w jakim znaczeniu chcę go użyć.

zaloguj się by móc komentować


BTWSelena @DobreWino 22 września 2021 21:06
22 września 2021 23:03

Wielkie dzięki....!!! Przetłumaczyłam i puściłam to w obieg....Od początku śledzę uważnie dr Bodnara,który usiłuje pomagać chorym,nie licząc się z tym że naraża się na niełaskę tuzów rządowych .Ubiegłego roku była debata,raczej dyskusja,gdzie doradca Rady Ministrów pan A.Horban potraktował doktora Bodnara jak oszołoma..wręcz wytykając mu znachorskie metody leczenia amantadyną....pozdrawiam...

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 22 września 2021 23:03
23 września 2021 08:46

No to już teraz pojawiają się głosy w sieci, że poszły do medyków wytyczne, aby zaszczepionych potraktować jak zagrypionych i leczyć np. amatadyną, natomiast nie zaszczepionych traktować jak dotychczas, czyli ibuprom, respirator, zgon.

zaloguj się by móc komentować

Numisma @cbrengland
23 września 2021 09:03

Poszły smsem, czy przez oficerów łącznikowych, przebranych dla niepoznaki za dostawców pizzy?

Mam w rodzinie paru lekarzy. Wśród znajomych co najmniej kilkunastu. Po tej wiadomości chyba pora zerwać kontakty dla własnego bezpieczeństwa.

PS. Do p. SO: to coś takiego właśnie.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 23 września 2021 08:46
23 września 2021 10:21

O Matko Jedyna! - chyba nie ośmielą się na dodatek dr Bodnara potraktować jako znachora,po tej konferencji ?...Pani Ewo..to wszystko zależy także od lekarzy...są też przyzwoici,którzy są wierni przysiędze Hipokratesa.Jeżeli amantadyna skutkuje to będą praktykować w podziemiu szpitalnym,tzn wbrew zaleceniom. Robi to dr Bodnar i jakoś nikt nie wspomina o.... ten tego..."zawieszaniu"... Trzeba czepiać się każdej nadziei...

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Szczodrocha33 21 września 2021 16:25
23 września 2021 10:29

TEstuja, na ile ludzie pozwolą sobie nałozyć jarzma  na grzbiet. Nie potrzebna jezt funkcja strażników obozowych, gdyż  świadomi swoich obowązków "obywatele" pilnują się wzajemnie i, gdy tylko, natychmiast składają donosik.  Wiara w Boga upadła, pojawiła się gwałtownie rosnąca liczebnie  (w skali świata bezbożnego, ergo demokratycznego)  sekta wyznawców świętego Kowida.

Antychryst triumfuje.
Na razie.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @cbrengland
23 września 2021 11:16

"Antychryst triumfuje.
Na razie."

Głupota ludzka, nie ma nic z Antychrystem!

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @stanislaw-orda 23 września 2021 10:29
23 września 2021 11:16

"Antychryst triumfuje.
Na razie."

Głupota ludzka, nie ma nic z Antychrystem!

zaloguj się by móc komentować


Roszkowski @stanislaw-orda 23 września 2021 11:46
23 września 2021 12:01

Antychrysta interesuje dusza ludzka normalnych ludzi.

Głupiec i tak trafi w jego łapska!

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Roszkowski 23 września 2021 12:01
23 września 2021 16:25

Dlatego kładziony jest instytucjonalny nacisk na ogłupienie jak największej ilości ludzi.

Gabriele Amorth, były głowny egzorcysta watykański napisał był w jednej ze swoich publikacji, iz szatan zasmiał mu się w twarz, i powiedział, że współczesne porzadki  w zakresie mediów i edukacji bardzo ułatwiły mu zadanie, bo może działać hurtowo, nie musząc rozdrabniać się w zindywidualizowanym "wodzeniu na pokuszenie."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gabriele_Amorth

Szefowie wspomnianych instytucji dawno podpisali cyrografy.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @cbrengland
23 września 2021 17:19

Jan Andrzej Kłoczowski OP: Każdy naród ma takiego diabła na jakiego zasłużył.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @stanislaw-orda 23 września 2021 16:25
23 września 2021 17:20

Jan Andrzej Kłoczowski OP: Każdy naród ma takiego diabła na jakiego zasłużył

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Roszkowski 23 września 2021 17:20
23 września 2021 17:22

Diabeł ma całkiem sporo pomocników.

zaloguj się by móc komentować


DobreWino @Szczodrocha33 21 września 2021 16:54
23 września 2021 19:23

   .."Byly juz przypadki zgonow tych co sie zaszczepili, albo wystepowaly bardzo powazne powiklania."..

 

          W tym nagraniu prof Rutkowski mowi o statystyce zgonow,sa to dane uzyskane z Min Zdrowia ,z Dzialu Analiz i Strategii...

w drodze udzielania infor. publicznych..

                Dane od poczatku szczepien... do 9 kwietnia b.r....pewnie na dzien dzisiejszy beda wieksze...bo szczepienia sa kontynuowane..

    tak od 10min53 sek..,samo tluste..

          https://www.youtube.com/watch?v=ehQgVO7QAYE&t=703s

tez tu  https://wnet.fm/2021/04/13/prof-rutkowski-w-polsce-lekarze-kwestionujacy-przyjeta-strategie-walki-z-covid-19-sa-nekani-przez-wlasne-srodowisko/

 

zaloguj się by móc komentować


Roszkowski @stanislaw-orda 23 września 2021 17:22
23 września 2021 19:31

Szkoda, że nie jest to tajemnicą poliszynela. Jak wiadomo, diabła się boją tylko wierzący.

zaloguj się by móc komentować


Roszkowski @handlarz 23 września 2021 19:27
23 września 2021 19:43

Na dzień dzisiejszy, mam wrażenie, że jako społeczeństwo jesteśmy poddawani właśnie wielkiemu eksperymentowi społecznemu. W jakim celu, tego oczywiście nie wiem, ale myślę, że przechodzimy wstępny etap do czegoś bardziej ważnego. Jak już dojdą do wniosku, że społeczeństwo jest gotowe, że można z nim zrobić prawie wszystko, zaczną np. od obowiązkowego bezgotówkowego obrotu pieniędzmi. I nikt nawet nie piśnie. Bo może zapomnimy o całym tym szaleństwie, ale za to wdrukują nam takie odruchy, że będziemy już nie do odratowania.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Roszkowski 23 września 2021 19:43
23 września 2021 19:52

Uwazam podobnie, że to jest rodzaj tresury. I takze zgadzam się. że obrót bezgotowkowy został  już "zadekretowany". A gdy zostanie wdrożony, wówczas "matrixowy" real stanie się faktem.

zaloguj się by móc komentować


olo @saturn-9 22 września 2021 05:47
23 września 2021 20:03

 chyba tu jest kawalek z konferencji

zaloguj się by móc komentować


qwerty @stanislaw-orda 23 września 2021 19:52
23 września 2021 20:11

gotówka zostanie zmarginalizowana z powodów łatowości stosowania elektronicznych form płatności ale pozostanie w obrocie i będą nowe sposoby jej szacowania oraz krucjata aby ją wyrwać z rąk tezauryzujących; obecnie konta debetowo są ratunkiem ale trzeba je zasilać i tutaj jest rola gotówki, banki nie pozwolą na wyeliminowanie gotówki w całości

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Roszkowski 23 września 2021 19:43
23 września 2021 20:17

eksperymenty eksperymentami ale jak poleżysz na oddziale covidowym pod tlenem przez 14 dni to może coś nieco inaczej popatrzysz na świat - ciało traci na wadze np. 1 kg dziennie mimo odżywiania - ryzyko, że np. 200 tys. ludzi stanie u drzwi szpitali jest zbyt duże i stąd wiele restrykcji o charakterze pozornie śmiesznym, jak z sąsiedniego łóżka wywieziono charczącego gościa pod respirator i już nie wrócił to śmiesznie pozostałym nie było; 'tą windą zwłok i pacjentów nie wozimy' - dobre do uogólnienia nieprawdaż?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @stanislaw-orda 23 września 2021 19:52
23 września 2021 20:18

odpowiedzią jest 'niemonetarna szara strefa"

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @qwerty 23 września 2021 20:17
23 września 2021 20:35

I wg Pana jedynym remedium na to są szczepionki? Co do restrykcji, to wszyscy je widzieli na przyjęciu u Mazurka i w wielu innych miejscach.

Proszę nie robić ze mnie wariata bo wystarczy, że czytam codziennie inne wypowiedzi na podobieństwo pańskiej.

Życzę zdrowia.

zaloguj się by móc komentować

Roszkowski @qwerty 23 września 2021 20:17
23 września 2021 20:37

I jeszcze jedno. Niedługo minie 2 lata, a o lekarstwie na to "cudo" nie słychać. Może coś Panu wiadome?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @qwerty 23 września 2021 20:18
23 września 2021 20:48

"budzetówka"zostanie załatwiona na cacy.

A reszta zostanie podzielona na klasy "dostępu".

Stponiowanie  nomenklatury, tylko nie znamy kryteriów wg których wprowadzą hierarchiczność.

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Roszkowski 23 września 2021 20:35
23 września 2021 20:58

szczepionki nie są jedynym remedium ale zmniejszają prawdopodobieństwo/ryzyko w różnym stopniu i jest to bardzo wiele dla zdychających pod tlenem no i dla tych co mają szansę uniknać zakażenia

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Roszkowski 23 września 2021 20:35
23 września 2021 20:59

prosze pójść na cmentarze i do szpitali a nie czytać pierdół

zaloguj się by móc komentować

qwerty @stanislaw-orda 23 września 2021 20:48
23 września 2021 21:01

inaczej patrząc to duża część budżetówki będzie beneficjentem zmian, bo to w państwowym korycie jest 'przyszłość' tzw. 'elyta' to wierchuszka budżetówki własnie [posłowie, aparat administracyjny, ..]; tak, to kreowanie nowej nomeklatury

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Roszkowski 23 września 2021 20:37
23 września 2021 21:08

dostałem: tlen 24/24, antybiotyki, sterydy, i od razu ćwiczenia rehabiltacyjne dla płuc - dzięki Bogu wyszedłem z tego - leki jeszcze jakis czas po szpitaku, ćwiczenia rehabilitacyjne kilka miesięcy i wiem, że już do stanu sprzed nie wrócę [u innych depresje, efekty neurologiczne, kardiologiczne, ..] i jesteśmy już kalekami do końca swych dni; przed zapaścią [inkubacja, atak -- saturacja w dół  93/92/91/90/89/88/ ... pogotowie i dwa szpitale - ok. 5 dni, pobyt w szpitalu 14 dni] spacer 10 km nie robił na mnie wrażenia, a teraz? 10 kg masy mi wyparowało [dosłownie 1 kg/1 dzień] i sapka po paruset metrach

zaloguj się by móc komentować


Roszkowski @qwerty 23 września 2021 20:59
23 września 2021 21:29

Na cmentarzu jestem raz na tydzień. Pierdół nie czytam/każdy sądzi po sobie/!

zaloguj się by móc komentować


saturn-9 @saturn-9 22 września 2021 05:47
23 września 2021 21:51

Patolodzy przyglądali się strzępom materii a za ich plecami partia dieBasis. 

W miniony piątek obradował związek reprezentujący lekarzy czyli tradycyjne zaplecze liberalnej FDP.

Lekarze użerają się z kastą polityczną u władzy, która podejmuje pochopne decyzje jak n.p. w sprawie trzeciego profilaktycznego szczepiena tzw. 'booster'. To można wywnioskować z przemowy wiceprzewodniczącego niemieckiej KBV.  Relacja prasowa jest stonowana oprócz nagłówka cytującego z przemowy:  Hofmeister: Schluss mit Gruselrhetorik und Panikpolitik! “ 

Relacja prasowa taka sobie ale przemowa przetkana gorzkimi pigułkami, dwa dropsy z wypowiedzi zastępcy KBV 

...Ale jedno jest jasne: Jeżeli nie chce się państwowego przymusu szczepień to, patrząc z politycznego punktu widzenia, pozostaje tylko jedna alternatywa: Zniesienie wszystkich przez państwo wprowadzonych restrykcji. Każdy, kto chce się zabezpieczyć za pomocą szczepienia, może to zrobić. Możliwości ku temu jest mnóstwo. Teraz nie jest to już odpowiedzialność państwa, ale indywidualna odpowiedzialność każdego z nas.

...Ten rodzaj presji jest nieuczciwy i niebezpieczny, powinniśmy zatem, ba, musimy być ostrzem włóczni i strażnikami Graala dla sądów niezależnych od politycznych uwikłań, naukowo starannie przemyślanych i opartych na dowodach! ...

więcej  w pdfie

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @olo 23 września 2021 20:03
23 września 2021 21:57

tak, to druga czesc po przerwie

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 23 września 2021 17:49
23 września 2021 21:59

To bardzo dobry wywiad,bez teorii spiskowej.Jest jak jest ,a zwłaszcza "ścieżki zdrowia" dla lekarzy,którzy próbują leczyć zgodnie z uczciwością i powołaniem. I ciekawe dlaczego nasze ministry traktują dr pulmonologa Bodnara z lekceważeniem ,a inni lekarze ze świata interesują się sposobem jego leczenia.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @DobreWino 22 września 2021 20:50
23 września 2021 22:03

moj "ulubiony" prawnik.. pan Fuellmich i jego asystentka, czy kto to tam ta pani obok...!! 

'asystentka' tak ale ten pan to inna twarz ale ta sama partia dieBasis"ulubiony" prawnik  jest kandydatem na kanclerza i nie ma czasu na taki maraton prasowy...

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @cbrengland
23 września 2021 22:15

Dawniej było tak, że udając się w świat koniecznym (?) było wykonać ileś szczepień przeciwko...

Oczywiście nie podróżowałem, ale coś zapamiętałem. Ostatnio świat się skurczył i mamy efekt.

Postęp.

 

P.S.

Przybywszy do odbycia służby SPR (1986) też zostałem zaszczepiony. Po latach rozmawiałem o tym z Włochem, który też odbywał podobne i powiedział, że przez tydzień kompania leżała. :)

Kilku kolegów słabowało. Na to rozkaz lekarza - trampki (był styczeń).

Gorzej było jak zaordynował penicylinę bez próby na wstrząs.

ale to w innych kompaniach. ija ija do Olsztyna.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @qwerty 23 września 2021 20:58
23 września 2021 22:27

Ja wiem co to znaczy być ciężko chorym,gdzie  lekarz i cud jakiś przywraca do życia. Rozumiem qwerty przez co przeszedłeś i co może zrobić z człowieka choroba.Lecz te szczepionki jak na razie to tylko złudna nadzieja,że zatrzymają pandemię.Już są wieści ze świta,że Ci wyszczepieni w 90%-- zapadają ponownie... Zaszczepiony nie ma gwarancji,że przejdzie to lżej z tego powodu...Nie mówiąc o ryzyku,że szczepionka może spowodować inną chorobę... Sam producent nie ponosi odpowiedzialności,tylko scedował na kupującego...Można wierzyć ,że to stan wyższej konieczności,lecz coś tutaj brzydko cuchnie.

Bo dlaczego lekarzy,którzy próbują leczyć amantadyną,Iwermektyną,ośmiesza się,twierdząc,że (np prof Pyć z UJ): nie ma dowodów na skuteczność,a pozostale rządy nie tylko Polski nie zalecają,oprócz badań klinicznych do stosowania?..... A na skuteczność szczepionki ,kto ma dowody?,skoro zaszczepieni chorują.?No dobrze--niech się ludzie szczepią,bo moze to pomoże,ale ,skoro amantadyna ,czy inne skutecznie działają dlaczego nie włączyć,tylko zabraniać?... Cuchnie to jednak... kasą...

 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 23 września 2021 22:27
24 września 2021 07:01

nie wszyscy zaszczepieni chorują, widziałem jednego co po szczepieniu zachorował ale przebieg miał bez hospitalizacji i dużo, dużo lżejszy; funkcjonowanie środowisk medycznych z ośmieszaniem/etc to normalka w wyścigu po kasę i w kreowaniu urojeń; skuteczność leków - o skali decydują rządzący i nie ma co filozofować; efekt braku szczepień w innych chorobach to np. eksplozje kokluszu; profesorowie w RP? toż to tylko tytuły i w większości nic poza; dowody na skuteczność? - to są debaty przy kawie na Plantach; i jest oczywistym, że kasa jest celem ale także efekt zmniejszenia ryzyka dla ludzi, w tle dopuszczanie do zysków z rynku - powstanie problem selekcji dostawców i inne zagadnienia [ale po kilku latach i tak nikogo to nie będzie interesować]

zaloguj się by móc komentować

qwerty @MarekBielany 23 września 2021 22:15
24 września 2021 07:03

przykład: jadąc do Azji [np.Indie] zestaw szczepionejk jest duży i to w krótkim czasie, w RP i w USA dzieci też dostają dawki kilka w jednym

zaloguj się by móc komentować

qwerty @handlarz 23 września 2021 21:40
24 września 2021 07:50

co dlaczego? ich tragedie/losy/..? 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @BTWSelena 23 września 2021 22:27
24 września 2021 07:52

medycyna jest nauką doświadczalną i to ma swój wydźwięk, każdy broni wyników swych doświadczeń

zaloguj się by móc komentować

handlarz @qwerty 24 września 2021 07:50
24 września 2021 08:09

dlaczego nie medycyna/medycy i inni...,

ale niech zapadnie juz milczenie, prosze

zaloguj się by móc komentować

Numisma @BTWSelena 23 września 2021 22:27
24 września 2021 09:38

Ale kto zabrania? Dr Bodnar (nie z "tych" Bodnarów czasem?) działa legalnie i publicznie i jesli ktos chce, może u niego wyleczyc Covid-19 amantadyna w 48 godzin. Tu są namiary.

Czego Pani wiecej oczekuje? ZMUSZANIA sceptycznych wobec amantadyny lekarzy (a tych jest większość) do stosowania tej terapii?

Co do szczepionki, to wierzy w nią Pani mesjasz, dr Bodnar. Cytat z wywiadu dla pisma Biznes i Styl, póki co jeszcze nie wydawanego w podziemiu:

"...Od końca ub. r. mamy szczepionki. Czy warto więc mówić o amantadynie?
Warto i trzeba. Zanim poprzez szczepienia wykształcimy masową odporność społeczną na tego wirusa, Polacy wciąż masowo umierają.... ".

Ach, i jeszcze pro memoria wskazujacym na efekty uboczne szczepień - występujace, czemu nikt nie przeczy, ale nader rzadko powodujące trwałe skutki, w tym fatalne.

"Jakie są przeciwwskazania i skutki uboczne w stosowaniu amantadyny?
Po pierwsze nie należy mylić skutków ubocznych z działaniem niepożądanym leku. Bo pierwsze oznacza trwałe uszkodzenie, a drugie mija po odstawieniu leku".

A kasa jest ważna zawsze i wszędzie. Także dla dra Bodnara, który wprawdzie (cytat z tego samego wywiadu) nie zamierza wykorzystywać sytuacji do zdzierania skóry z pacjentów (nazywaja go "drugim Judymem"), ale sporo inwestuje np. w nieruchomości.

Żeby nie było niedomówień: to nie jest zarzut. Przeciwnie, doktor chyba wierzy w skutecznośc swoich metod. Wiadomo, że pacjent wyleczony to pacjent dla medycyny stracony. ;)

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Numisma 24 września 2021 09:38
24 września 2021 17:39

Hmn...nie wiem czy dr Bodnar to z "tych" Bodnarów,czy jak Jan Kowalski w tysiącach nazwisk... Skoro pan zapodał linka i dokładnie przeczytał,to wypadku pana choroby,czy najbliższych (a kysz,nie życzę) na covida z pewnością okrzyknie go pierwszy Mesjaszem.   Zdziwiło mnie przyznaję te 150 zł,w prywatnej przychodni,bo z praktyki najniższą cenę to zmuszona byłam zapłacić od 300-500 zł za jedną wizytę.Nie dorobi się dr Bodnar na tym milionowego majatku w nieruchomościach,chyba,że wdzięczność wyleczonych pacjentów,zaskutkuje ponad cennik...Lecz to nie moja sprawa...

"Podziemie"szanowny panie to są prywatne przychodnie,bo lekarz w państwowej klinice wyleciałby z pracy za stosowanie "Bodnarowskiej"metody... A jednak nie tylko dr Bodnar stosował taką metodę,wręcz podchwycili to przyzwoici lekarze,nie chwaląc się wszem i wobec,aby nie zostać oszołomami... Co by nie powiedzieć,to metoda ratowania życia,pozostaje w  końcowym rozwiazaniu,ta sama:jedyna tolerowana przez państwo:szczepienie ,respirator,antybiotyk,szlus...

Jak rzekł w tym wywiadzie " Na amantadynie nie da się zbić majątku, w świecie medycyny i biznesu istnieje opinia, iż „nie opłaca się” leczyć amantadyną. Jest to lek stosunkowo tani.  Dr.Bodnar nigdzie nie ogłaszał,że jest przeciwnikiem szczepionek, a zdanie o "wykształceniu stadnej odporności,po wyszczepieniu" jest jego polisą ... ,ale i tak potraktowany został jak szarlatan...

" Świat medycyny jest zhierarchizowany i powiązany z koncernami farmaceutycznymi." ,no cóż,dlatego napisałam ,że coś tutaj cuchnie... Wywiad rozsądny,nie ma tam teorii spiskowej-tylko jak jest ! Dodam,ze wywiad jest z 28-styczeń 2021,od tego czasu światek lekarski, jednak coraz więcej interesuje się tymi "przestarzałymi" lekami...

 

Lek. Włodzimierz Bodnar. Fot. Archiwum VIP Biznes&Styl

 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @qwerty 24 września 2021 07:03
24 września 2021 21:05

Czyli to nie od dzisiaj (jednak).

No to jest majstersztyk tak po całości.

 

P.S.

To tak jak się zdziwić używając kuchenkę gazową, że wcale nie jest potrzebna, aby co nieco podgrzać.

Już nie napiszę o gotowaniu, lub smażeniu.

:)

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować