-

cbrengland

Polowanie na "Czerwony Październik"

Fajny film wczoraj widziałem, maaasz …

Andrzej Zaorski i Marian Kociniak, to ten duet aktorski w audycji “60 minut na godzinę” w Programie 3 Polskiego Radia "recenzował" filmy w zamierzchłych czasach ubiegłego wieku. Przynajmniej wtedy było wiadomo, o co chodzi. Byli oni i byliśmy my. I ta zabawa z nimi. Twórcza zabawa. Oni też się nami bawili. Ale to już jednak były trupy na ulicach Poznania, Gdańska, pod Kopalnią Wujek ...

Dzisiaj my i oni, to tak naprawdę już nie wiadomo, o co chodzi. Z onymi wielu szarych obywateli się po prostu utożsamia. Kochają tego Tuska i nic im nie zrobisz. Są wolni. I chcą się za przeproszeniem pieprzyć z kim i z czym im się chce. A nawet wziąć ślub. Tak się porobiło. Taki zresztą był zamiar onych dawniejszymi czasy. Teraz jest tylko realizacja tych planów już w formie hard core. Zaczynamy być "chwytani za twarz" LGBT, klimatem, by od ponad 1.5 roku jakimś covidem, nową ich religią, Nowego Wspaniałego Świata. W wersji Made in Poland, Nowego Ładu.

I co im zrobisz? Po ich stronie i tych nimi zaczadzonych jest wszystko, co mieć powinni. My, ci z drugiej strony barykady, mamy tylko siebie. To nie jest mało uważam. Ale czy wystarczy?

Właśnie wkraczamy w czas weryfikacji. Nadchodzi jesień i zima. I zobaczymy, na ile "uścisk" władzy, czyli po prostu jej nas ucisk, będzie wyglądał. Niezbadane są ich pomysły. Pierwszy właśnie obserwuję na sobie.

I przyznam, że "szarpnęła" mnie ta sytuacja dość mocno. Takie "wkroczenie z butami" w mój świat. I to nie z powodów, jakie faktycznie mogą się zdarzyć, a których nie przewidzimy. Ale dlatego, że z taką premedytacją i perfidią, zaaplikowano społeczności te kolejki na stacjach benzynowych w GB od ponad już tygodnia. Panika i brak towarów w pierwszym okresie lockdown-ów już były porażające. Ale to, co teraz się zrobiło, już “wymiotło” z mojej głowy ostatnie rezerwy cierpliwości, do tego, czym faktycznie jest to państwo tutaj.

Ba, państwo, jak państwo. To tylko przecież nie tylko GB. Teraz już i w Polsce i gdziekolwiek indziej takie obrazki mogą się pojawić. Każdy pretekst będzie dobry. Takie manewry to są przecież. I to prawie, że dosłownie. Te gazety, jakie pokazuję, właśnie o tym nadają. Wojsko wkracza do akcji. I od poniedziałku również będzie dostarczać paliwo do stacji benzynowych. Pewno, jak się tym zacznie zajmować, to już tak zostanie. Aż do czasów, gdy paliwem zostanie nasze gniazdko prądowe w domu. Gdy już wszystkie samochody będą i tylko, elektryczne. Nie ma już zdaje się od tego odwrotu. Raz po raz słyszę w radio o konferencjach klimatycznych.

A najlepsze w tej gazecie poniżej. Ten Rishi, to jest minister finansów w GB. Mówi wprost, że dostawy, nie tylko paliwa ale żywności i innych produktów, obecnie i w najbliższej przyszłości, mogą być zakłócone. Ale nie, to nie jest tylko wina GB, powiada. Taka jest sytuacja globalna, czytaj post-covidova, czy raczej już świata covidowego po prostu.

Przedwczoraj zatankowałem za £35, limit. Dzisiaj z racji wolnego dnia, pojechałem na poszukiwanie paliwa. I bingo. Zobaczyłem kolejkę przed stacją w samym centrum miasta. Stania było około godziny. Ale mam teraz pełny bak paliwa. Na tej stacji limit tankowania byl £30.

I jaka to różnica z zakupu tej szynki na święta w PRL-u, wystanej w kolejce wtedy, czy pomarańczy?

_____



tagi: dzien jak co dzien 

cbrengland
2 października 2021 19:35
47     1512    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

smieciu @cbrengland
2 października 2021 19:40

Spoko. Trzeba jedynie zakumać że to co nadchodzi jest naszą szansą :P

zaloguj się by móc komentować

Eryzychton @smieciu 2 października 2021 19:40
2 października 2021 20:00

Mógłby Pan rozwinąć swoją myśl.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @cbrengland
2 października 2021 20:18

+ za gazety i wątki dwa ['35' i '30'] z polowania za... 

'Dzień świra' trwa tylko statyści się zmieniają. Narzędzi tortur mają zarządcy danego terenu sporo pod ręką. 

Mundurowi mają za zadanie wyciągać kasztany z ognia dla misiów w kuluarach. Wojsko w UK ma chyba jeszcze jako taki autorytet?

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @cbrengland
2 października 2021 20:21

za szynką nie wystarczyła  godzina stania w kolejce. Szynki starczało dla czterech pierwszych klientów (resztta była przydzielona wg rozdzielnika na zapleczu sklepu). Trzeba było być w pierwszej czwórce , a i to bez gwarancji, że się dosrtanie, bo mogli akurat "nie dowieźć"(czyli jakis ważny "rozdzielnikowy" klient w ostatniej chwili zabrał resztę puli. Tak ze minimum 4 - 5 godzin.

 W GB nie dotarli jeszcze do "najwyższej fazy rozwoju" (NFR - pożyczone od Lema) w galopującym rozwoju socjalizmu,  ale ja nie tracę nadziei.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Eryzychton 2 października 2021 20:00
2 października 2021 20:24

Cóż tu rozwijać. Pseudostabilizacja, której doświadczaliśmy przez ileś tam lat, niech będzie 30 oznaczała jedynie stabilizację syfu w którym tkwimy. Czy jest tutaj ktoś zadowolony z kierunku w jakim zmierzaliśmy jeszcze 2 lata temu? Podobały mu się działania światowych przywódców? Pominę tutaj kwestie religijne i ideowe i takie podobne, które nawet są ważniejsze a które chyba tym bardziej pozostawały w sprzeczności z dotychczasową rzeczywistością.

Dlaczego mamy żałować tego świata o którym już wiemy że odszedł? Owszem alternatywa jaka się przed nami szykuje zdaje się być dużo gorsza. Jasne. Widać na każdym kroku do czego zmierzają. Ale tak czy owak chwilowo ICH działania w jakiś sposób pokrywać się powinny z naszymi pragnieniami. No ok, ja wiem że wielu ludzi marzy jedynie o uwiciu wygodnego gniazda w bieżącej, nie ważne jak bardzo zakłamanej, rzeczywistości. Ale pomijam tą kwestię, zakładam isnienie jakichś pragnień wyższych w sensie pragnienia uczynienia naszego świata lepszym. No więc ICH działania zmierzają do destrukcji obecnego świata co w jakiś sposób powinno nam pasować. Przecież my też pragnieniemy ZMIENIĆ. A ONI właśnie to robią.

Oczywiście ktoś sobie może marzyć o sympatycznych wygodnych bezbolesnych zmianach. Ale chyba każdy rozsądny człowiek wie że zabrnęliśmy w tak wielki syf i taki ogrom kłamstw że to już nie jest możliwe. Zresztą zapewne także  byłoby sprzeczne z różnymi kwestiami typu religijnego. Ludzie czegoś by chcieli ale nie chcą tak naprawdę robić nic by to zrealizować. Ot idą jak te cielęta na wybory, ot jak te cielęta akceptują obecne normy społeczne z całym ich historycznym bagażem kłamstw oraz fałszywych fundamentów.

Nie da się tego zrobić bezboleśnie.

I teraz mamy wybór. Albo boimy się bólu, który ma nastąpić i dlatego uznajemy nadchodzące wydarzenia za katastrofę. Albo właśnie zakładamy że ból jest nieunikniony tak czy owak i dlatego katastrofa, która nadchodzi daje nam szansę gdyż przecież w jej wyniku trzeba będzie zbudować nowy świat. Przecież to idzie otwartym tekstem: Nowy Ład.

No i ok. Teraz jest już górki. Prosta decyzja. Na jakiej zasadzie mamy uznać że ICH wizja nowego świata ma być w porządku? Niedługo wydarzenia będą postępować szybko. Może warto sobie postawić to pytanie właśnie teraz?

Jeśli nie chcemy ICH Ładu to jedyną alternatywą jest Nasz Ład. Ale to będzie wymagać odrzucenia ... no ... niemal wszystkiego na czym do tej pory polegaliśmy. Ale pal licho te szczegóły. Po prostu będzie bałagan, będzie chaos i dlatego będzie szansa. Ponieważ ból będzie powszechny łatwiej będzie przekonać siebie i innych do ryzyka podjęcia nietypowej decyzji, do naturalnego powszechnego buntu. Do czegoś idącego zupełnie w poprzek dotychczasowym zasadom. Co jest niemożliwe w obecnym świecie w którym każdy ma tyle do stracenia. Ale będzie możliwe kiedy i tak wszystko stracisz. No więc? Czyż to nie szansa?

Jest to szansa jeśli sobie uświadomisz że już tak naprawdę wszystko straciłeś.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 2 października 2021 20:24
2 października 2021 20:26

szczegółów to akurat w twoim komentarzu jak na lekarstwo

zaloguj się by móc komentować

dziadek-gpgpu @cbrengland
2 października 2021 20:27

"... Ale dlatego, że z taką premedytacją i perfidią, zaaplikowano społeczności te kolejki na stacjach benzynowych w GB od ponad już tygodnia. Panika i brak towarów w pierwszym okresie lockdown-ów już były porażające. ..." - jak dla mnie, mogą, a w zasadzie powinni,  Angolom wprowadzić kołchozy, a paszporty / Ausweissy powinien trzymać w pancerszranku "priedsjedatjel kołchoza". Żarcie -tylko dla kołchoźników. Kto nie rabotajet, tot nie kuszajet.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @stanislaw-orda 2 października 2021 20:26
2 października 2021 20:32

Wiedziałem że coś podobnego będzie. Jejku ale jakich szczegółów, no jakich?

Mam wrażenie że Pan za bardzo przyzwyczaił się do świata w którym ktoś przychodzi z prawdą objawioną i ludzie mają się doń dostosować. Sorki ale to naprawdę nie moja bajka. Ja nie będę ludziom tłumaczyć co mają robić. Podawać na tacy. Biegać za innych. Nadstawiać karku. Niech ku.wa ludzie zaczną myśleć samodzielnie bo inaczej i tak gówno z tego będzie.

zaloguj się by móc komentować

dziadek-gpgpu @smieciu 2 października 2021 20:24
2 października 2021 20:45

"... Ponieważ ból będzie powszechny łatwiej będzie przekonać siebie i innych do ryzyka podjęcia nietypowej decyzji, do naturalnego powszechnego buntu. Do czegoś idącego zupełnie w poprzek dotychczasowym zasadom. ..." - naturalny powszechny bunt? czy coś takiego kiedykolwiek sie zdarzyło? W wielu sprawach z GM sie nie zgaszam, ale jego definicję że rewolucja/bunt = bank+bojówka uważam za przebłysk geniuszu. Ta definicja nie pozostawia miejsca ani na naturalność ani na powszechność. A to , co obserwujemy, to, moim zdaniem, dintojry w swiecie lichwiarzy, od których to dintojr rykoszetami/odłamkami obrywają leniwe pasibrzuchy z tzw. "klasy średniej" na całym świecie. Zmienia się rodzaj Apokaliptycznej Bestii. Bestia-z-Morza/Spekulacja-Lichwa-Kłamstwo ustępuje miejsca Bestii-z-Lądu/Produkcja-Handel-NagaPrzemoc. Zabijający duszę ustepują miejsca zabijającym ciało. Wg Nowego Testamentu - to lepiej, bo to raczej tych pierwszych powinnismy sie obawiać, niż tych drugich.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @cbrengland
2 października 2021 20:58

Ziemkiewicza aresztowali na lotnisku w Londynie trzymali pare godzin a potem wysłali z powrotem z tym papierem

Żonę z córką wpuścili bo córka jedzie studiować na Oxfordzie...

zaloguj się by móc komentować

smieciu @dziadek-gpgpu 2 października 2021 20:45
2 października 2021 21:01

Jeśli chodzi o powszechny bunt w sensie jakiejś silnej organizacji to też się zgadzam. Należy nawet założyć że coś takiego zostanie nam podsuniętego. Dlatego między innymi tak ciężko mi pisać o szczegółach gdyż właśnie nie da się ani ja nie mogę, nie chcę ani nie wierzę w  założenie jakiegoś jednolitego ruchu czy podejścia.

Przez powszechny bunt mam raczej na myśli powszechny sprzeciw. Niezgodę na rozwiązania podsuwane nam przez górę. Mója nadzieja na powszechny bunt opiera się na powszechnie i wspólnie rozumianym podejściu, które można wyrazić w dwóch słowach: pieprzyć władzę.

Powszechność buntu wyrażałaby się zwyczajnie w powszechnym zrozumieniu że od władzy, rządu nie można oczekiwać niczego dobrego więc należy iść inną drogą. Ta jednak naturalnie nie będzie taka sama u każdego. Jeden konkret wydaje się być naturalny: stworzenie grupy. To wydaje się być kluczowe. Tylko w grupie można będzie osiągnąć sukces. Ale taka grupa musi podlegać lokalnym uwarunkowaniom. Zupełnie inaczej może wyglądać sytuacja na wschód od Wisły gdzie może dojść do realnych ciężkich warunków wojennych a zupełnie inaczej u nas a jeszcze zupełnie inaczej na Zachodzie gdzie przykładowo kolorowi ruszą na białych przy czym imigranci w naturalny sposób lepiej będą zogranizowani, czuć tą wspólnotę.

Prawda jest taka że łatwo może dojść do zerwania szerszej komunikacji a wtedy cóż zrobisz? Trzeba mieć tą swoją grupę ludzi już teraz w jakiś sposób przygotowaną na to co ma nadejść. Jeśli dzisiaj zaczniesz gadać o katastrofie to kiedy nadejdzie istnieje szansa że ludzie w twoim otoczeniu zaufają ci jako temu, który to przewidział i wie co robić. Niestety ale trzeba będzie działać indywidualnie choć z drugiej strony zyskiwać jak najwięcej współziomków, ludzi myślących podobnie itp. Zgaduję że łatwo nie będzie ;)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @peter15k 2 października 2021 20:58
2 października 2021 21:05

Ziemkiewicz był taki i owaki. Oczywiście wszedł w System, zarabiał na tym kasę ale mimo wszystko starał się pisać sensownie. Jednak córka na studaich Oxfordzie zdradza wszystko. To nie jest oznaka próby lawirowania ale jednoznaczne usadowienie się w bagnie i reprezentacja wiadomej strony. Wywalili go z UK za poglądy jak rozumiem? Na tym teraz będzie opierać lans? Taka metoda na łapanie publiki?

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @peter15k 2 października 2021 20:58
2 października 2021 21:11

paragraph V 3,3 of Appendix V  ma moc !

Po kiego RAZ tam na dwa dni  się pcha? Zapomniano o nim w PL?

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @smieciu 2 października 2021 20:24
2 października 2021 21:21

Wiesz, napisz swój własny tekst i tam dyskutuj. Tak, zrób tak

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @peter15k 2 października 2021 20:58
2 października 2021 21:24

Ziemkiewicz to entuzjasta Conrada. Leży na cmentarzu niedaleko ode mnie. Nie wiem już doprawdy, który z nich był/jest bardziej chory

_____

zaloguj się by móc komentować

smieciu @cbrengland 2 października 2021 21:21
2 października 2021 21:26

Jak chcesz. Ale wiesz co cbrengland? Myślę że nie przypadkowo znalazłeś się w tej Anglii.

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @stanislaw-orda 2 października 2021 20:21
2 października 2021 21:26

Wcześniej będzie w Polsce, a dlaczego by nie?

_____

zaloguj się by móc komentować

olekfara @dziadek-gpgpu 2 października 2021 20:27
2 października 2021 21:28

Ależ oni to praktykują od kilkuset lat (na własnym narodzie też), z przerwą na demokratyczny zachód z powodu kumunizmu na wschodzie. Odchodzą od tego, poniewaz problem stały się , jak się okazało, szczelne nie tylko dla pospólstwa, ale także do swobodnej grabieży granice.A tego zdzierżyć nie mogą.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @saturn-9 2 października 2021 21:11
2 października 2021 21:29

RAZ był także zaproszony na wykłady...ale to niewyparzony jęzor raczył się wyrazić " że muzułmanie to „najeźdźcy” i „barbarzyńcy”,w swoich felietonach.Te wypowiedzi lewicowa posłanka potraktowała serio i uznała, że to "grupy ekstremistyczne wysyłają do Wielkiej Brytanii swoich przedstawicieli, by ci mogli w UK szerzyć nienawistne poglądy"...No cóż Dżihadyści spokojnie wjadą do UK,ale Rafałek został potraktowany jak terrorysta,neonazista z Polski...

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @saturn-9 2 października 2021 20:18
2 października 2021 21:30

Dla kogo? Dla nas, czy dla onych? Kiedy wreszcie się przestanie patrzeć na angielskiego gentlemana? Czyli na bajkę.

Anglia, cokolwiek to jest, jest w moim tekście.

_____

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @smieciu 2 października 2021 21:26
2 października 2021 21:32

Popatrz, wiesz lepiej ode mnie ☺

_____

zaloguj się by móc komentować

peter15k @saturn-9 2 października 2021 21:11
2 października 2021 21:36

Od razu "pojawił" się nasz drugi oprócz literackiego "oxfordczyk"

zaloguj się by móc komentować

chlor @stanislaw-orda 2 października 2021 20:21
2 października 2021 21:36

Tak, pamiętam wpis do "ksiażki zażaleń" o tym że sklepowa znajomym daje od tyłu.

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @cbrengland 2 października 2021 21:32
2 października 2021 21:37

Nie miałem zbytnio optymistycznych myśli...

To wyspa. Teoretycznie wiele nie zmienia. Ale ...

zaloguj się by móc komentować

peter15k @smieciu 2 października 2021 21:05
2 października 2021 21:44

Podobno na Ziemkiewicza doniosła ta pani

Rupa Asha Huq jest politykiem brytyjskiej Partii Pracy , publicystą i naukowcem. Wybrana na posła do parlamentu (MP) z ramienia Ealing Central i Acton w wyborach powszechnych w 2015 roku , wcześniej była starszym wykładowcą socjologii na Kingston University .

zaloguj się by móc komentować

klon @peter15k 2 października 2021 21:44
2 października 2021 22:17

Labour Party... :) 

Troszkę o sposobie funkcjonowania i powiązaniach. Może wyjaśnić po części to, spotkało RAZ

https://www.unz.com/gatzmon/expose-the-labour-party-treats-palestinian-supporters-as-mental-cases/

zaloguj się by móc komentować

peter15k @cbrengland
2 października 2021 22:26

(...) przez trzy godziny zatrzymany na Heathrow, po czym poproszono go do "pokoju przesłuchań", zebrano od niego odciski palców, zrobiono rewizję osobistą i wykonano zdjęcia, a następnie po kolejnych pół godziny powiedziano, że jest aresztowany. Zabrano mu rzeczy osobiste, dokumenty, leki na cukrzycę i telefon.
- Trafiłem do aresztu, w którym byli także inni mężczyźni. Z większością z nich nie dało się porozmawiać w żadnym europejskim języku. Byli z Afryki, jakichś krajów daleko i blisko-wschodnich. Był wśród nich obywatel Korei Południowej, z nim akurat mogłem się dogadać po angielsku. On został zatrzymany za to, że - zdaniem służb brytyjskich - miał przy sobie za dużo gotówki. To za dużo oznaczało dwa tysiące dolarów, a więc kwotę, którą bardziej zamożni ludzie przepuszczają w jeden wieczór - zażartował Rafał Ziemkiewicz. (...) 

zaloguj się by móc komentować

dziadek-gpgpu @smieciu 2 października 2021 21:01
2 października 2021 23:11

na wsiach, o ile sa tam miejscowi rolnicy, sensowny proboszcz, soltys i OSP, to juz teraz widac, ze da sie zrobic sporo. np. MinKult nie chcial dac pieniedzy na remont naszego starego gotyckiego kosciola, to sie zlozylismy i wyremontowalismy. jak sie sasiadom spalil dom, to parafia sie zlozyla i pomogla odbudowac. takie rzeczy ma pan na mysli?

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @peter15k 2 października 2021 22:26
2 października 2021 23:50

Moim zdaniem RAZ zrobił to celowo (wyjazd), dokładnie wiedząc jak się  dla niego zakończy ta eskapada.

"Gieroj nasziewo wriemieni"  otrzymywał będzie bonusy przez następne pół roku z opisywania swojej niedoli.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @cbrengland
3 października 2021 09:57

Ja prawdziwego socjalizmu nie pamiętam. Może to i lepiej.

Jednak z opowiadań i dokumentów jasno wynika, że to co się dzieje w GB teraz nie ma sensu porównywać z Kopalnią Wujek i kartkami na mięso.

To jest moim zdaniem nieuprawnione nadużycie.

A tak na marginesie co Ci przeszkadza to, że ludzie mają inne poglądy niż Ty?

Chcą kochać Tuska? Niech kochają.

Ja znam takich co Kaczora kochają - dla mnie jedno i to samo zło.

Ludzie chcą wolności, zmian, innego systemu wartośći ? Co w tym złego? Że nie po Twojej myśli? A kto powiedział, że ma być tak jak Ty chcesz? 

Daj życ innym tak jak chcą. Chcą być gejami wegetarianami - niech sobie będą.

Nie chcą chodzić do Kościoła wierzyć w Boga za to chcą abortować swoje dzieci i cpać na odlotych imprezach póki pikawa nie siądzie  - daj im spokój i tak  z nimi nie wygrasz. 

Pozatym Panie kolego pojechałeś żyć wśród ludzi o zupełnie innych poglądach niż Ty z założenia i wychowania - nie dziw się, że jesteś odmieńcem.

Żyj i daj żyć innym - tak jak chcą. Nie masz żadnego prawa do oceny innych. Ich racja jest tak samo ichnia jak twojsza. A, że Tobie się wydaje, że Sam Bóg Ci objawił swoje racje to nie znaczy, że tak jest.

Oni też mają swojego "Boga"...

Krytykujesz to GB non stop ale żyjąc tam korzystasz z tego, że jest jak jest. 

To już jest moim zadniem hipokryzja i swojego rodzaju beszczelność.

Pozdro

 

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @peter15k 2 października 2021 20:58
3 października 2021 10:03

Nie aresztowali tylko zatrzymali, przecież on wiedział, że ma od kilku lat zakaz wjazdu do Wielkiej Brytanii.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 2 października 2021 23:50
3 października 2021 10:55

RAZ ,bez względu czy go lubimy,czy nie ,chyba nie spodziewał się takiego "potraktowania"za swoje poglądy.Raczej nie należy do międzynarodowych ekstremistów,a na "sławę"już sobie zapracował.Jednakże to obciach jakby nie patrzeć.

Obciach,gdy Zachód głosi na cały świat swoje credo o wolności słowa,o dyskryminacji i "płacze" nad uciskanym towarzystwem LGBT etc,etc wartościami. "Prawu do swobodnego mówienia i myślenia, oraz potrzebie krytykowania tego, co wymaga krytyki."...RAZ nie jest dyplomatą,ani rządową personą,więc czego obawiała się Wielka Brytania?... Klon zapodał ciekawy link,który rzeczywiście po części wyjaśnia tą histerię.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 3 października 2021 10:55
3 października 2021 11:07

To nie jest moja wina, że ktoś propagandę o "wartościach demokratycznych"  świata zachodniego bierze serio, a potem dziwi sie, ze w konfrontacji z tamtejszymi realiami,  nic się nie zgadza.

Oczywiscie, że RAZ spodziewał się co go spotka i pojechał własnie w tym celu. W celach autopromocyjnych.

Jakis czas temu z inicjatywy tych samych osób nie dopuszczono do jego wystąpień dla publiczności na terenie GB. Że niby rasista i ksenofob. To w orwellowskim swiecie "zachodnich demokracji" gorsze od faszyzmu, bo wszak z ludojadem  Stalinem i innymi mu podobnymi "kanibalami" przywodcy świata zachodniego podpisywali najrózniejsze deale i nie powoduje to tam najmniejszej refleksji.

Tzw. Zachód, na czele z GB i  USA, to  imperia kolonialne, których bogactwo wyrosło na podbojach, wojnach i pracy niewolniczej.

Reasumując, propagandy nie należy traktować serio, zaś  osób publicznych, żyjących z promowania własnego image'u uważać za ideowych wbojców co to oddali by ostatnia koszule w walce  za "wolność i sprawiedliwość".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 3 października 2021 10:55
3 października 2021 11:11

Tylko, że skoro spotkał go taki afront, to dlaczego ciupasem nie zabrał stamtąd swojej córki. Skoro ma tyle kasy, by opłacić Oxford, to równie dobrze mógły opłacić jakąś inną dobrą  uczelnię zagraniczną.

To się nie klei.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 3 października 2021 11:07
3 października 2021 11:30

Pewnie ma pan rację panie Stansławie...i być może cała ta szopka była wkalkulowana w zamiary RAZ-a... Jednakże tak na zdrowy rozum jakiś punkt odniesienia do "wartości demokratycznych"normalne pokolenia muszą mieć. Trudno było nauczać młodzież w szkołach i kształcić ich od razu,ku czemu zmierza świat,a właściwie "banksterzy",niezależnie od czasu i wieku.

Jest jakaś selekcja wartości ,które odsiewają ten chłam.Chyba nie na darmo i bez celu pisze pan i inni swoje notki,nie na darmo wraca się do napisanej literatury i faktów historycznych zapisanych tak jak rzeczywiście było... A jednak obecnie "coś" wymyka się spod kontroli i to "coś "nami rządzi,mimo ,że czas wojny i krwawych trybunów w Europie minął...Era szybkiej informacji młóci doskonale rozumy ,a przy okazji steruje emocjami i krętymi ścieżkami...Na szczęście nikt nam nie odbierze jeszcze samodzielnego myślenia.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 3 października 2021 11:11
3 października 2021 11:53

Owszem..pani Ewo,lecz nie mnie to oceniać. Niezaprzeczalnie RAZ ma specyficzny język,oraz doświadczenia w wylatywaniu z redakcji, czy portali...lecz nie próbował międzynarodowego bryllowania .Czy to zaplanował dla promocji?...Może to i racja,bo skoro po starej znajomości z towarzyszką panienką daje sobie radę przy kawusi...to jakoś i z UK przebrnie...On i tak wzbudza kontrowersje,nieustannie.

Oxford,ze względów chyba snobistycznych,lecz w/g mnie dostać persona non grata to jednak obciach...dla obydwóch kraików,tym bardziej,że nie jest żadnym dyplomatą... Mnie osobiście ten tego...jakoś nieprzyjemnie....Żyjemy w świecie jak najbardziej wykalkulowanej obłudy...

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 3 października 2021 11:53
3 października 2021 12:06

Żyjemy w świecie jak najbardziej wykalkulowanej obłudy...

Święta racja. Taki świat był, jest i pewnie będzie. Tylko my byśmy chcieli, aby było inaczej, uczciwie, logicznie i sympatycznie. A dostajemy zawody w kisielu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @BTWSelena 3 października 2021 11:53
3 października 2021 16:26

na Oxfordzie realnie licza się ze dwa kierunki *tam kształci sie elita polityczna) , reszta to  zajęcia przenaczone dla bogatych "hobbystów".

Tak więc ten-tego, znaczy "Oxford  Oxfordowi nierówny".

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @stanislaw-orda 3 października 2021 16:26
3 października 2021 16:50

Nie wiemy, jaki kierunek wybrała panna Ziemkiewiczówna, może właśnie ten właściwy, a może pozna jakiego earl'a i wejdzie do socjety?  Kto wie?  Podobno również na Oxfordzie studiują synowie Sikorskiego.

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @ewa-rembikowska 3 października 2021 16:50
3 października 2021 16:57

tam prowadzi się również  bardzo "egzotyczne" kierunki, podobnie jak w przypadku wszystkich tego rodzaju placówek (czesne). Wystarczy, aby zebrała się odpowiednia ilość chętnych do ich "studiowania".

Majaone rozmaity "poziom" naukowy (stopień). Niektóre trwaja rok, inne dwa, inne dłuzej.

Ale działą ta "magiczna" nazwa Oxford na papierku ukończenia i nikt już o nic nie zapyta (zwłaszcza w Polsce)

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 3 października 2021 11:11
3 października 2021 18:52

Coronia...

...  beNdzie  "dziedziczyc"  po  tatusiu,  wiec  MUSI  byc  adekwatnie  wyksztalcUna,  adekwatnie  do  tej  calej  SWOLOCZY...

...  innej  opcji  nie  ma  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @BTWSelena 3 października 2021 11:53
3 października 2021 19:00

Pani  Seleno,...

...  ten  caly,  dety  oksforT  to  juz  jest  tak  SKOMPROMITOWANY,  ze  w  ogole  OBCIACH  wspominac  TOTO  !!!

Radek-Zdradek,  Cenckiewicz,  "stypEdystka"  corka  PAD'owa,...  a  nad  wszystkim  i  tak  czuwa  stary  KNUR  Pelczynski  i  s-ka...  TOTO  =   tylko  DNO  i  6  METROW  MULU  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Peiper @ewa-rembikowska 3 października 2021 10:03
3 października 2021 19:02

Skoro ma ten zakaz wjazdu, to wygląda no ta, że on ta pojechał aby go wywalili a dokładniej nie wpóścili..

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Peiper 3 października 2021 19:02
3 października 2021 19:08

Za tydzień premiera ksiązki, więc przez tydzień będzie grać bohatera - cierpiętnika.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Paris 3 października 2021 19:00
3 października 2021 19:29

Pan Zbigniew Pełczyński już nie czuwa ,bo zmarł 22 czerwca 2021 roku.Oczywiście za jego staraniem studentom z Europy wschodniej,umozliwiano studiowanie,nawet za komuny.Tutaj nie chodzi o to co Oxfort oferuje za kasę roczne ,czy dwuletnie kierunki i co tam Raduś raczył studiować,lecz co byśmy nie powiedzieli jest na 5 miejscu w rankingu uczelni uniwersyteckich na świecie... Kryteria te na razie oceniane są jako tako beztronnie,chodzi o pełne studia..... A diabeł tkwi w szczegółach...

https://wszystkoconajwazniejsze.pl/pepites/ranking-najlepszych-uniwersytetow-swiata-2021/

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować