-

cbrengland : krzysztof feliks bekiersz - moja historia

Czy jesteśmy gotowi na śmierć?

Napisałem właśnie komentarz ale “nosiło” mnie dalej, więc zdecydowałem się, by te słowa tam przeze mnie napisane dotarły do szerszego grona czytelników. Uważam, że w dużym stopniu przybliżają one to, co myślę o świecie i o co w nim chodzi. A przecież jestem tylko jednym z milionów tych, którzy myślą tak samo. Jeszcze są nas miliony. Nie można o tym zapominać.

Oto ten mój komentarz na komentarz naszego kolegi:

Nie rozumiemy się jednak.

Poświęć czas i naprawdę słuchaj, co ma do powiedzenia, szczególnie ostatnio, ks.prof.Tadeusz Guz - jak wiesz, są już dwa nagrania z trzech, gdzie w mojej ostatniej notce podalem link tylko do pierwszego nagrania. Gdzie Bóg, a gdzie życie, to doczesne właśnie i jaka jest marność tego życia. I co miał do powiedzenia płk. Ciepliński, który jest często w tych nagraniach cytowany, gdy pisał do swojego syna z celi śmierci. W końcu go zabili. A ty, czy ja, jeżeli nie jesteśmy gotowi na poświęcenie swojego życia za swoje dziecko właśnie, za żonę, za Wiarę, to potem jest tak, jak piszesz. Syn Boży, Jezus Chrystus, umarł za nas wszystkich i za nasze grzechy. Maksymilian Maria Kolbe umarł za jedno dziecko. Nie musiał. Kościół to my, to nasza Wiara w wieczność w Bogu. Potem możemy rozmawiać o reszcie.

Ty wybierasz to, co wybrała Ewa słuchając szatana, zrywając to jabłko z drzewa, czego zrobić nie powinna. Sorry, ale takie to są wybory twoje i reszty sceptyków, czy tych, którzy widzą tylko to, co widać, a nie "widzą" Boga. To początek i koniec wszystkiego. Dlatego dzisiaj jesteśmy świadkami upadku człowieka. Szatan okazuje się być bardziej skuteczny.

Tak, masz rację. Ale ja się z tym nie zgadzam. Tak, jak ostatni mistrz Templariuszy, spalony na stosie tylko dlatego, że ktoś, król Francji, chciał być bogiem na ziemi i chciał osiągnąć wynik. Osiągnął go, a papież to "przyklepał". I jeden i drugi niedługo, potem zmarli. Synowie króla, również.

To taki pierwszy z brzegu przykład. Żydzi poświęcili nawet kilka milionów swoich współbraci, by stworzyć swoją nową religię, Holocaust. Przecież to już jest oczywistym dzisiaj. A dzisiaj widzimy, szczególnie w Polsce, czym kończy się "eksterminacja" polskiego narodu, chrześcijańskiego narodu.

Poniżej, dwa z trzech nagrań, ks.prof. Tadeusz Guza. To pierwsze ma na dzisiaj już 29.000 otwarć na YouTube, drugie, ponad 15.000. Ale nagranie, O reformacji M. Lutra - najbardziej rozpowszechnionej herezji wszechczasów - ks. prof. T. Guz, sprzed czterech lat, ma ponad 90.000. I oby  coraz więcej i więcej i więcej …

ks. prof. Tadeusz Guz w Poznaniu - luty 2021 cz.1/3

ks. prof. Tadeusz Guz w Poznaniu - luty 2021 cz. 2/3

 



tagi: kosciol katolicki  dzien jak codzien 

cbrengland
18 lutego 2021 09:20
14     1191    1 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

ThePazzo @cbrengland
18 lutego 2021 12:07

Życie mamy jedno i nie bez przyczyny samobójstwo jest uznawane za grzech ciężki. A skoro tak to lekkomyślne narażanie się na śmierć też.

Chyba jest jakaś granica pomocy bliźniemu?

Ciekawe kto by za mnie oddał dziś życie... - podpowiem - NIKT!

Dla mnie priorytetem jako ojca jest zadbanie o bezpieczeństwo potomstwa i rodziny.

A tzn ze podczas powstań ojczyźnianych czy wojny uciekamy w bezpieczne miejsce a nie idziemy na front.

Można to nazwać tchórzostwem - niech i tak będzie - bohaterów pełne cmentarze.

zaloguj się by móc komentować

Janek-D @cbrengland
18 lutego 2021 12:18

Dzięki za linki ! Lecą na listę do posłuchania.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @cbrengland
18 lutego 2021 12:59

&The Pazzo
w tym rzecz, że Jezus wiedział kiedy uciekać, a kiedy wręcz przeciwnie

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @ThePazzo 18 lutego 2021 12:07
18 lutego 2021 17:33

Pod poprzednią moją notką już coś ci odpowiedziałem. Zabrakło w niej polityki. W co wmanewrowywani byli Polacy przez stulecia, to jest właśnie to, o czym piszesz. Polacy w swym poświęceniu dla Boga, rodziny i ojczyzny nie byli gorsi od jakichś szogunów w Japonii. Śmiem twierdzić, że byli lepsi. Byli pod Boskim sztandarem. Zawsze.

Ale czy prosty polski chłop, a nawet wykształcony arystokrata, będący często tym oficerem w armii, wiedzieli, za co przychodzi im faktycznie ginąć? A czy dzisiaj jest inaczej? Tak jest. Wszyscy wszystko mają w dupie. I sorry za dosadność. Ale też tam skończą w jej ciemnościach. Jak tylko odpowiedni trend przyjdzie. Zresztą, już przyszedl.

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Janek-D 18 lutego 2021 12:18
18 lutego 2021 17:34

Podawaj te linki dalej, im nas więcej, tym nas wiecej ☺

 

zaloguj się by móc komentować

kacperek @ThePazzo 18 lutego 2021 12:07
18 lutego 2021 18:44

Gdzie znajdzie się po śmierci: tchórz, a gdzie bohater?

"Każdy mężczyzna, nie tylko ten biblijny, ma misję do spełnienia. I nie zmienia się to mimo upływu wieków i całkiem nowej rzeczywistości, jaka w różnym czasie otacza człowieka. Szczególnie dziś, gdy obserwujemy kryzys w określaniu tożsamości, warto sięgnąć do Pisma Świętego i przekonać się, że każdy mężczyzna jest powołany przez Boga do tego by być mocny, odważny, waleczny, po prostu mężny - mówił ks. prof. Dariusz Dziadosz."

https://info.wiara.pl/doc/3031016.O-meskosci-w-Biblii

zaloguj się by móc komentować

kacperek @cbrengland
18 lutego 2021 18:50

Pan Krzysztof zadał pytanie, myślę, że retoryczne.

Brzmi ono: Czy jesteśmy gotowi na śmierć?

Musimy być gotowi, bo przecież w momencie przyjścia na świat, nikt nie wie z żyjących jak potoczy się nasze życie ale wie, że prędzej czy później musimy umrzeć!

Trzeba żyć, tak jak ktoś powiedział "Żyj tak, jakby dziś był ostatni dzień Twojego życia".

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @kacperek 18 lutego 2021 18:44
18 lutego 2021 19:23

Są też kobiety, ja pamiętam.

A tak ogólnie, trochę tutaj mieszasz na SN, znam cię z innych miejsc. Nie chcę cię na "moich pokojach". Na razie to taka prośba. Mam "grubsze narzędzia". Zresztą, już je użyję. Pa, pa

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @cbrengland
18 lutego 2021 20:21

Tu są dwie sprawy:

Po pierwsze, wykłady ks.Guza to jest godzina lub więcej gadania. To oferta dla jakiegoś ułamka wierzących, pozostali nie dadzą rady albo zwyczajnie nie mają czasu (to jest zresztą jakieś przynajmniej 5 Różańców, nawet przy starannym odmawianiu). Ale jeśli ktoś ma chęć, możliwości i czas, to czemu nie? Zawsze warto się nauczyć czegoś o Bogu i naszej wierze.

Po drugie, chrześcijanin zawsze jest gotowy na śmierć. Tym się właśnie różni od całej reszty, bo dla chrześcijanina umrzeć, to zysk. Zanim jednak Bóg zadecyduje, że go zabiera musi on żyć tu i teraz. W zgodzie z Bogiem i bliźnimi, najlepiej jak potrafi, co wcale nie znaczy doskonale, ale po bożemu właśnie. Tylko tyle i aż tyle, bo to wbrew pozorom zazwyczaj trudniejsze niż umrzeć za dowolną "sprawę".

Trzymaj się! I wszyscy komentatorzy też! I do zobaczenia po Wielkim Poście (będę czytał, ale nie będę komentował, nad plusami się zastanowię). 

 

zaloguj się by móc komentować

cbrengland @Grzeralts 18 lutego 2021 20:21
19 lutego 2021 07:45

Po pierwsze spotkania z ks.prof.Tadeuszem Guzem są dla każdego. A zwłaszcza dzisiaj, w tym jakże zwiarowanym świecie. I zawsze należy je odbierać, jak pewnego rodzaju rekolekcje, czy, kazania. Nie na darmo nazwany jest naszym współczesnym Piotrem Skargą, a nawet, naszym dobrem narodowym. Nie ma dzisiaj innej postaci tak wyrazistej i tak mocnej w przekazie Wiary i wiedzy o świecie, mówiącej po polsku, gdyż jest, Polakiem. Nie chcę czynić porównań z Janem Pawłem II. I chyba wszyscy wiemy, o co chodzi. Ale też popatrzmy na ks.prof.Tadeusz Guza z takiej perspektywy. Jan Paweł II patrzy na niego z góry i mu błowgosławi. Tak, jak zawsze to czynił ojcu Tadeuszowi Rydzykowi i jegu Radiu  Maryja i TV Trwam.

Po drugie, masz racje :-)

 

zaloguj się by móc komentować


ThePazzo @Grzeralts 18 lutego 2021 20:21
19 lutego 2021 11:38

Chrześcijanin może i jest gotowy na śmierć gdy nie ma potomostwa, o które ma obowiązek zadbać.

Gdy sie jest samemu inaczej się myśli i ma się inne priorytety.

Ja np. poświeciłem swoje życie dla rodziny - tzn. że wszystko co robię jest z myślą o nich. Ciężko byłoby mi teraz oddawać życie i być na to gotowym wiedząc, że moje dziecko nie jest gotowe na stratę ojca.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @cbrengland
19 lutego 2021 18:58

więc kiedy można, kiedy trzeba, oto jest pytanie, co i kiedy i  ...

zaloguj się by móc komentować

olo @Matejek 19 lutego 2021 18:58
19 lutego 2021 19:35

i pierwsze jest chyba "czyja?", ale co to smierc moze obchodzic

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować