Można? Można
-
Jest litera prawa i duch prawa.
Ponoć tak jest. Ma być. Oczywiście prawo w wydaniu współczesnym, to jakaś aberracja, czy żart jest. To wiemy. Ale to prawo jest. Wszędzie. Czy w tej durnej Ameryce, zwanej USA, czy w tym burdelu, zwanym GB, czy w Polsce, zwanej Rzeczpospolitą. Gdzie nazwa ta, została skradziona przez władze w Polsce, zainstalowane na początku zeszłego stulecia. I końca nie widać.
Jest więc prawo spisane. I jest to prawo egzekwowane z całą mocą swego prawa. Ba, z taką mocą jest egzekwowane, że interpretacja treści tego prawa, zależy tylko i wyłącznie od wyobraźni czytającego te prawnicze treści. A że czytający, nie tylko sędzia, ma różne dni i “różnymi nogami wstaje z łóżka”, czy już, nie daj boże, jak nie może albo mu żona, czy kochanka, nie dała, no to już ten pozywający, czy też ten, który domaga się sprawiedliwości (wow, jest coś takiego poza tą dziwną partią w Polsce), ma przechlapane. I co mi zrobisz, jak i tak nie mam twojego płaszcza - zaśmieje się taki prawniczy ktoś.
Żart, kpina? Cha, a ileż można więcej “jechać” sobie bo tych darmozjadach i “typach bezczelnych z Koziej Wólki”, nie raz stamtąd przybyłych. Ale mają tę waadzę. No to ją “egzekwują”.
Można już nawet zabijać w imię tego spisanego prawa. Interpretując to prawo, wedle litery tego prawa, własnie wolno tak robić. Zabijać niewinnych ludzi w świetle prawa. Ludzi, nie nadających się do życia. I to już nie tylko przecież zgodnie z prawem eutanazji, wprowadzonym już też nawet w Portugalii, kraju, jak najbardziej katolickim. W Hiszpanii, ba, nawet w Irlandii, takie prawo jest już w tamtejszych parlamentach. Oczekuje na jego przyjęcie. I przyjęte będzie. Tak mówi demokracja. A ona ma większość w tych państwach.
W GB zabija się ludzi, jak zabijało się księży katolickich 500 lat temu. Jak wtedy, tak i dzisiaj, zabijało się zgodnie z obowiązującym prawem. A i wtedy, jak i dzisiaj, interpretacja tego prawa, jest w gestii człowieka. Tego sędziego, który wydawał i wydaje wyroki. I zgodnie z obowiązującym prawem, zarówno można było, jak i można dzisiaj, wydać wyrok skazujący na śmierć. Albo nie.
Jak prawo można interpretować właśnie? Prosty przykład. Na zdjęciu u góry i u dołu, to rozporządzenie w jednej z parafii katolickich tutaj w Kencie. A drugie zdjęcie udołu, to wytyczne odwiedzin tego drugiego kościoła katolickiego. Takie "lekkiej wagi" one są.
Skradziono mi samochód w nocy z czwartku, na piątek. Nie mogę jeździć do mojego kościoła w Folkestone, gdzie proboszczem jest ksiądz z Afryki, z Togo. Piszę, mój kościół, co jest oczywiscie tylko i wyłącznie moim wyborem. Pozostały mi więc dwa katolickie kościoły w Ashford, Kent. Właśnie te, które pokazuję na obrazkach.
Aha, mój kościół w Folkestone nie ma praktycznie żadnych restrykcji jego odwiedzin. Tylko maska na twarzy i wpisanie swojego imienia i nazwiska i numeru telefonu do rejestru osób odwiedzających kościół. Co tydzień byłem w tym kościele, jako ktoś inny :-)
-
-
tagi: dzien jak co dzien
![]() |
cbrengland |
21 lutego 2021 10:25 |
Komentarze:
![]() |
ThePazzo @cbrengland |
21 lutego 2021 10:32 |
Przypomnę, że Pana Jezusa też zabito zgodnie z prawem ponad 2000 lat temu.
Nic się w tej kwestii nie zmienia jak widać.
W Polsce nikt nie wymaga takich oświadczeń w Kościele.
![]() |
cbrengland @ThePazzo 21 lutego 2021 10:32 |
21 lutego 2021 10:48 |
W GB jest państwo prawa, demokratyczne państwo prawa. W Polsce jest ustrój, nie wiadomo jaki. Ale widać, jeszcze bardziej ludzki. Też nic nowego.
Po II WŚ w Polsce, nie zlikwidowano na przykład do gruntu własności prywatnej na wsi. Kościół Katolicki funkcjonował w miarę normalnie, też. Nawet z “komunistycznej” Polski wyszedł Papież, św. Jan Paweł II.
Czy będzie dalej tak samo? Nie wiem. Wiem i pokazuję stale, jak być może.
![]() |
ThePazzo @cbrengland 21 lutego 2021 10:48 |
21 lutego 2021 11:16 |
Zmieniasz obraz GB w mojej głowie od jakiegoś czasu - kiedyś mieszkałem w Londynie ale to było przed wstąpieniem Polski do EU. Młody i głupszy byłem ale już wtedy nie dało się tam żyć - tzn w Londynie - uciekłem do Polski z powrotem.
Czy UK to demokratyczne państwo czy Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielka_Brytania
Wielka Brytania jest monarchią parlamentarną z rządem odpowiedzialnym przed parlamentem. Stolicą państwa jest Londyn. Obecnym monarchą brytyjskim jest królowa Elżbieta II, która zasiadła na tronie w 1952 i została koronowana w 1953.
GOD Save The Queen z demokracją wiele wspónlego nie ma :)
Chyba, że potraktujemy tą demokracje jako parawan dla ciemnego ludu by dalej rządzić z tylnego fotela bez żadnych konsekwencji mając w ręku wszystkie strony polityczne w parlamencie.
![]() |
cbrengland @ThePazzo 21 lutego 2021 11:16 |
21 lutego 2021 11:55 |
Uff, po raz drugi zdaje się piszę tak do ciebie, nareszcie ☺
Tak, tak właśnie trzeba. I to od zaraz. "Zamknąć na kłódkę" obrazy nie tylko GB ale innych państw. I zacząć patrzec, co mamy dzisiaj i dlaczego. Właśnie o tym stale piszę. I chciałbym dalej. Jak najdłużej i jak najwięcej. By poza Tobą, inni też te klapki z oczu wreszcie zaczęli zrzucać.
Nie. Polska i Polacy są wielcy. I niech inni sper ... ą i zostawią nas w spokoju. Wystarczy. Przez stulecia, nie byliśmy jakimiś bękartami w rodzaju Wilhelma Zobywcy, Wikinga-Normana i pewno narkomana, który tylko, by mieć, zmienił bieg historii od 1066, gdyż przecież, nie tylko Anglii ówczesnej. A dzisiaj dalej ten angielski bękart pisze swoją propagandą, jak to ludzie nie chcą pisać swojej historii na nowo (moja ostatnia notka, tam tak jest napisane w jednej z gazet).
Wystarczyło to, co mieliśmy i to, co mamy. Inni chcą nam to zabrać. Łącznie z władzą zainstalowaną w Polsce od 1918. Dzisiejszą, też.
![]() |
Mathias92 @cbrengland |
21 lutego 2021 15:06 |
Mi osobiście kultura anglosaska się podoba głównie jeśli chodzi o muzykę rockową. Nikt dla mnie nie przebije starych, dobrych zespołów np the rolling stones, black sabbath,acdc, thin lizzy, sex pistols, judas priest, budgie, uriah heep itp. Plus oczywiście piłka nożna.
![]() |
ThePazzo @Mathias92 21 lutego 2021 15:06 |
21 lutego 2021 15:07 |
Ekhm - te zespoły to promocja satanizmu :)
![]() |
cbrengland @Mathias92 21 lutego 2021 15:06 |
21 lutego 2021 20:12 |
Toyah do dzisiaj się w tym kocha i co z niego wyrosło? ☺
Ja już o tym tyle razy pisalem. Niech jeden z drugim, ty też, przyjedzie na tę Wyspę i zacznie żyć, jak ci tubylcy tutaj. Nie w Londynie. Nie. Wszędzie indziej, tylko nie tam. Nie ma szans na dłużej.
To wszystko wygląda cacy z daleka. Jeżeli się pozna tego źródło, właśnie się nie da. Pali. Po prostu pali. Serce. Szatan pali.
![]() |
cbrengland @ThePazzo 21 lutego 2021 15:07 |
21 lutego 2021 20:13 |
Właśnie napisałem to samo ☺ Nie da się, po prostu się nie da.
![]() |
cbrengland @Mathias92 21 lutego 2021 15:06 |
21 lutego 2021 20:36 |
Czy jest coś piękniejszego w sztuce, aniżeli Ołtarz Kościoła Katolickiego? Nie ma. Tak, ja wiem, kościół, to nie teatr ale jak mam do ciebie dojść i do innych, by wreszcie zrozumieli.
Tutaj na tej Wyspie czuję się, jak pierwsi Chrześcijanie. Właśnie wracam z kościoła ze mszy św. Kościół prawie pusty. Kapłan "daleko na emeryturze". Ale zwróć uwage na obraz - Jezu, Ufam Tobie - z prawej strony. Bardzo często w kościołach katolickich Anglii ten obraz widzę.
![]() |
ThePazzo @cbrengland 21 lutego 2021 20:13 |
21 lutego 2021 20:37 |
Dla mnie w Londynie było za dużo ludzi a także Brytole traktowali mnie jak śmiecia.
Przed EU też sytuacja Polaka była dużo trudniejsza.
A co do anglosaskiej kultury - jest jak Fish & Chips w sztuce kulinarnej czy Rover w samochodach - maja świetny marketing - nic więcej.
![]() |
ThePazzo @cbrengland 21 lutego 2021 20:36 |
21 lutego 2021 21:54 |
W Warszawie też się mozesz zdziwić w Kościele - na Mszy spotkasz 90 % starszych ludzi i 30 % zajętej powierzchni - byłem na Ursynowie w takim Kościele na Mszy - a to przecież "sypialnia" Warszawy.
![]() |
Mathias92 @cbrengland |
21 lutego 2021 23:14 |
To że słucham rocka nie znaczy że jestem satanistą, jestem wierzącym i praktykującym katolikiem. Tylko ta muzyka podoba mi się z UK i piłka nożna. NAjbardziej cenię sobie wartości Rzeczpospolitej i tu jest mi najlepiej. Pozdrawiam
![]() |
Mathias92 @cbrengland |
21 lutego 2021 23:18 |
I te grupy które wymieniłem nie są satanistyczne, na płycie thin lizzy Chinatown z 1980 r jest nawet specjalna dedykacja i podziękowania dla Jana Pawła II za to że jest wspaniałym człowiekiem.
![]() |
cbrengland @Mathias92 21 lutego 2021 23:18 |
22 lutego 2021 06:29 |
Sorry ale nie można być trochę w ciąży. A tutaj mamy z tym do czynienia. I przynajmniej nie z taką argumentacją, jaką serwujesz. Tak się też tłumaczy Toyah. Jest tam, gdzie jest. Nie wiadomo, gdzie. Tylko męczy ludzi sobą i siebie.
Uczepilem się Toyaha ale znamy go wszyscy. "Ikona". Kogo i czego? Muzyki big-beat'owej?
U mnie na blogu jest zablokowany. Po prostu. Czuję się z tym znacznie lepiej, jak wiem, że mi tutaj nie przylezie i nie będzie się mądrzyl.
![]() |
cbrengland @ThePazzo 21 lutego 2021 21:54 |
22 lutego 2021 06:44 |
Tak, wiem już o tym, tzn "zobaczyłem" to wczoraj na stronie internetowej jednej ze Śląskich parafii. Szok.
Jeżeli jest tak w Polsce, co zobaczyłem na tej stronie, by powiedzieć precyzyjniej, jaki zobaczyłem układ tej strony i przekazywane tam informacje, to Kościół Katolicki w Polsce nie ma już szans. Będzie jakimś odłamem kościóła niemieckiego z tym wszystkim, co w tym kościele tam jest. Po drodze "poda rękę" kościołom w Irlandii i Portugalii i we Włoszech. I będą to sobie takie koscuoly, jak kościół anglikański tutaj na tej wyspie. I specjalnie piszę to wszystko z małej litery. To extremum, prawda? Ale do tego to zmierza. Ja to widzę właśnie.
To jest tak trochę podobnie jak z kolegą Mathias92, z którym rozmawiamy. Niby nic, a tak to się właśnie zaczyna. Zaczęło ☺
![]() |
ThePazzo @Mathias92 21 lutego 2021 23:14 |
22 lutego 2021 07:57 |
Nie jesteś satanistą. Ja to rozumiem. Byłem tam gdzie Ty nawet bardzo lubiłem Black Sabath ale to jest zespół promujący satanizm na 100 %.
Zło jest bardzo atrakcyjne - inaczej by nie kusiło - może kiedyś spojrzysz na to tak jak ja.
![]() |
Mathias92 @cbrengland |
22 lutego 2021 10:31 |
A co się zaczyna /zaczęło jeśli mogę wiedzieć? : D
![]() |
ThePazzo @cbrengland |
22 lutego 2021 11:27 |
Odejście od wiary, humanizacja społeczeństwa, degradacja wartości. Czyli neopoganizm.
Potem są takie kwiatki, że kobiety wychodzą na ulice by wspierać prawo do zabijania własnych dzieci jednocześnie walcząc jak w lwice w obronie praw zwierząt.
Od choćby taki przykład...
![]() |
Mathias92 @ThePazzo 22 lutego 2021 11:27 |
22 lutego 2021 11:36 |
To prawda chore czasy, jeszcze nominacja bandyckiego ruchu BLM do pokojowej nagrody Nobla. Mamy do czynienia z nowym bolszewizmem, tylko metody działania inne.
![]() |
cbrengland @Mathias92 22 lutego 2021 10:31 |
22 lutego 2021 19:12 |
Nie chce mi się już tłumaczyć. Kolega ThePazzo odpowiada. Tak w skrócie ☺
Powiem tylko tyle, że dobrze się jest uzbroić w coś, co da siłę na najbliższe lata. I potem też. Co będzie się działo w Polsce za chwilę, aż nie chce mi się o tym nawet myśleć już. Dzisiaj przeczytałem, jak prof.Hartman, osoba jednak nie taka nieznana i mało wpływowa, rzucił w Twitterze, tak, by zapytać tylko, czy czytelnicy Twittera widzą Polskę bez Kościoła Katolickiego, uznając go za nielegalny nawet.
Wiesz, jeżeli już jest taki etap, a jest, to naprawdę warto sobie usiąść i się zastanowić, co i jak ja w tym przyszłym świecie, który już jest za drzwiami, będę robił. Tak w ogóle. I w szczegole. Nie będzie to już świat, jaki znasz. To na pewno.
Ja mam to już za sobą. I dlatego potrafię o tym pisać. Bez zrozumienia jednak przez publiczność ☺
![]() |
cbrengland @ThePazzo 21 lutego 2021 20:37 |
22 lutego 2021 19:17 |
No nie żartuj z tym marketingiem. Wiedzą komu i ile zapłacić, a mają z czego. To wszystko. Jak sam piszesz, szatan jest bardzo atrakcyjny. A oni są nim na tej ziemi.
Ja już nie mam zahamowań tak pisać otwarcie, głośno i publicznie. Już nie.
![]() |
BTWSelena @cbrengland 22 lutego 2021 19:12 |
22 lutego 2021 21:41 |
Ja jednak czytam i rozumiem. A tym bastard'em noszącym profesurę w tytule nie ma się co przejmować.Nie tak dawno usiłował nam snuć opowieści,że to Polska napadła na sowietów...zresztą czego on nie publikuje,włącznie z artykułami o kazirodztwie jako właściwie ten..tego..ot nie ma o czym się rozwodzić. Tytuł tego artykułu o legalności kościoła brzmi"Czy Kościół katolicki w wolnej Polsce powinien być legalny?"
Jako ,że urodził się w zasymilowanej rodzinie żydowskiej ,ciekawa jestem,czy uczęszcza do Synagogi i rabini pozwalają mu pluć na ich religię.? Jakoś o tym nie słyszałam............
![]() |
cbrengland @BTWSelena 22 lutego 2021 21:41 |
23 lutego 2021 01:27 |
Ja to tak tylko sygnalizuję. Sama rozumiesz doskonale, że z tego potem się dzieją rzeczy dalsze i straszne. Takie wrzutki robią politykę, już potem w realu. A robi się już naprawdę "gęsto". Nawet sam Adam Michnik produkuje się w dalekiej Hiszpanii.
Na nich już nie ma żadnej siły. Pozostała tylko Boska. Wystarczy.
![]() |
ThePazzo @cbrengland 22 lutego 2021 19:17 |
23 lutego 2021 07:58 |
Kiedys byłem ateistą i lewakiem.
Jakies 8 lat temu spotkałem na drodze człowieka, który był cierpliwy i powoli tłumaczył mi rzeczy, ktore dziś są dla mnie i Ciebie oczywiste i dzięki niemu odkryłem to co wiem dziś.
Gdyby nazwał mnie wtedy satanistą a kulture imperium dziełem szatana - nic bym nie zrozumiał :)
Dlatego staram się być delikatny by dać szanse innym zobaczyć 2 strone medalu.
![]() |
ThePazzo @cbrengland 22 lutego 2021 19:12 |
23 lutego 2021 08:01 |
Hartman do przebrzydłe żydzisko - nienawidzi Pana Jezusa jak jego ziomki od ponad 2000 lat.
Nie ma co zwracać na tego durnia uwagi. Nikt nie bierze go poważnie.
Michnik w Hiszpani ? hahah wysłali go na eskport bo tu w Polsce nikt go już słuchać nie chce :)
![]() |
zkr @cbrengland |
23 lutego 2021 08:26 |
> wysłali go na eskport bo tu w Polsce nikt go już słuchać nie chce :)
kiedys w czasie jego podrozy do Gruzji spotkalem sie takim komentarzem (nie powtarzam go doslownie ale taki byl sens):
pojechal w klejnym kraju zaszczepiac niewawisc tubulcow do wlasnego kraju, historii, wartosci
![]() |
zkr @ThePazzo 22 lutego 2021 07:57 |
23 lutego 2021 08:46 |
nie, nie....
nie mieszalbym pojec "satanizm" i Black Sabbath
to jest naduzycie
wychowalem sie na rocku i do dzisiaj mam czasami ochote sobie posluchac "pykania" Butlera na basie :)
nie przeskadza mi to aby innego dnia z kolei gdy mam ochote sie wyciszyc wrzucic sobie "Trojke" Goreckiego czy posluchac Rachmaninowa w wykonaniu Argerich
nie idzmy w te strone bo to popadniemy w obled ;)
ja traktuje muzyka rockowa jako sekwencje dzwiekow, nic poza tym
OK, jezeli ktos zaczyna dorabiac jakas filozofie (a w zasadzie "filozofie") do takiej muzyki, i idzie w tzw. subkulture to zaczyna sie problem
ale to osobny temat
![]() |
ThePazzo @zkr 23 lutego 2021 08:46 |
23 lutego 2021 08:55 |
Okultyzm moża różnie promować - w muzyce, filmie, grach komputerowych najlepiej tak by przekaz był ukyty.
Ja też się wychowałem na muzyce rockowej.
Co nie zmienia faktu, że kultura pop to medium szatana.
Takie TheDoors i ich piękna piosenka THE END - przeczytaj tekst...
Nie na darmo na rozstaju dróg szatan obdarzył umiejętnością grania na gitarze :)
![]() |
Mathias92 @zkr 23 lutego 2021 08:46 |
23 lutego 2021 09:17 |
Dokładnie, mieli nawet parę piosenek o pozytywnej roli Boga, cała tą otoczkę dorabiała im prasa i menadżerowie, ich gitarzysta Tony Iomi udziela się nawet charytatywnie.
![]() |
cbrengland @ThePazzo 23 lutego 2021 08:55 |
23 lutego 2021 17:07 |
Coś tam potrafię jeszcze zagrać na gitarze, popatrz :-) Niestety zawsze chciałem do klasyki. Na gitarze, również. Na fletach prostych także. A jak może wiesz, latami uczyłem się gry na skrzypcach. Gdy miałem kilka lat, rodzice zauważyli, jak dyryguję, w tempie, orkiestrą symfoniczną, właśnie mającą koncert (wtedy tv była tylko na żywo). Dlatego przytomnie zareagowali i te skrzypce. Ale ja zawsze chciałem być dyrygentem. I kompozytorem. Jakoś nie wyszło. Ale ucho pozostało. To właściwe. Rock, POP, to jest nic. Zero. Co najwyżej, to jest muzyka taneczna albo na chwilę, by dostać kopa, żeby nie drug’iem :-) Bywałem na koncertach AC-DC, czy Metallica w Polsce jeszcze. No i ..., byłem właśnie.
![]() |
ThePazzo @cbrengland 23 lutego 2021 17:07 |
23 lutego 2021 18:27 |
Oczywiście, że Rock to w muzyce śmietnik podobnie jak Punk.
Teraz jest jeszcze gorzej - byle debil moze stworzyć muzyke techno na kompie :)
Kiedyś to przynajmniej trza było się nauczyć grać na jakimś instrumencie...
![]() |
Mathias92 @ThePazzo 23 lutego 2021 18:27 |
23 lutego 2021 22:21 |
Każdy ma inne gusta muzyczne i nie tylko. Rock, zwłaszcza jego klasyka zdobywa wciąż nowych fanów. Jimi Hendrix, Pink Floyd, Black sabbath, led zeppelin, the rolling stones będą dla kolejnych pokoleń tak jak Chopin, Bach i Mozart. Więc to nie jest taki śmietnik, śmietnikiem jest disco polo i współczesna muzyka popowa.
![]() |
cbrengland @Mathias92 23 lutego 2021 22:21 |
24 lutego 2021 04:08 |
Nigdy tak nie będzie, nie masz racji. Chyba, że tak zadecyduje system. Tak, jak do tej pory to robi z tą muzyką.
I bym dobrze był zrozumiany. Piszę o zjawisku muzyki POP, czy Rock. Nie odbieram talentu i osobowości, czasem wybitnych, które się w tym nurcie znalazły. Ale te najprawdziwsze, dość szybko z tego świata zeszły, by wymienić pierwsze z brzegu nazwiska Janis Joplin, Amy Winehouse, czy nawet Michaela Jacksona, czy Prince, geniuszy tego popu, tak, nie zaprzeczam. Też pytanie, retoryczne, dlaczego tak szybko odeszli?
Zwróć uwagę na tych wybitnych rockmenow, czy piosenkarzy. Jak bardzo wszyscy prawie "kończą" na koncertach z orkiestrą symfoniczną. Co krytyka podkreśla potem grubymi czcionkami, a publiczność lezie do tych filharmonii i sal koncertowych i dopiero wtedy czuje się dowartościowana. Gdzie oczywiscie "produkcje" muzyczne tych gigantów rockowych w zderzeniu z klasyczną orkiestrą jawią się właśnie, jako to byle co. Bowiem w takiej konfrontacji, tym właśnie są. A nie powinne tam być. Do tej muzyki jest klub i zabawa lub stadion dla hard rocka.
Wynton Marsalis, wybitny trębacz jazzowy, to także wybitny wirtuoz trąbki muzyki klasycznej. Gdyby go zapytać, co woli bardziej i gdyby miał do wyboru tylko jeden rodzaj muzyki, jestem pewien, że wybrał by Bacha, muzykę klasyczną. To jest bowiem i tylko muzyka. Muzyka, która, jak Biblia, czy prawdziwa literatura, opowiada. Opowiada dźwiękiem to, czego serce wyrazić słowami nie jest w stanie.
To tak mniej więcej, o co chodzi w muzyce, czyli w Muzyce.
Reszta, to tylko zabawa. Czasami ludowa. I właśnie ta muzyka jest po muzcyce klasycznej tą muzyką, z którą warto się zaprzyjaźnić. Uwielbiam słuchać amerykańską, ale tą klasyczną, Country Music, czy niemiecką Volksmusik, szczególnie z Tyrolu, czy z innych krajów, Włoch, czy Grecji. A jest przecież i polska muzyka ludowa i muzyka ludowa "miastowa", którą dla rozluźnienia się, też słucham, tak, jak reklamuję od jakiegoś czasu stację radiową Radio Bercik Silesia, nadającą w gwarze śląskiej ☺
Popatrz, już dzisiaj, kim stali się Rolling Stones. Chodzące szkielety jakichś duchów, nieczystych. Gdzie "stoją" The Beatles, poza Johnem Lennonem podpierajcym mur przed klubem w Liverpoolu, w którym zaczynali?
Byłem tam prawie zaraz po przyjeździe do Anglii, rok 2005. Od tamtego czasu już wiem to wszystko, o czym napisałem powyżej
![]() |
ThePazzo @cbrengland |
24 lutego 2021 08:38 |
To wszystko prawda co napisałeś.
Zrozumiałem to bardzo późno - dopiero po 40 roku życia.
Nadal lubię muzykę rozrywkową co prawda teraz bardziej jazz niż rock ale i dobrego rocka jestem w stanie posłuchać - co nie znaczy, że go słucham i szukam - chodzi mi raczej o brak zmiany stacji w aucie :P
Rock zresztą skończył się na Nirvanie. Nie wiem czy po Curt Cobain urodził sie jeszcze jakiś prawdziwy Rockman.
W radiu w PL to naprawdę nie ma czego słuchać - to jest po prostu tragedia a to czym się ekscytuje nowe pokolenie to dopiero śmietnik. Widać tendencję spadkową. To już ta era rocka z XX wieku miała jakieś rece i nogi ;)
To co się dla mnie zmieniło to teraz gdy rozumiem jaką funkcję ta muzyka pełni i dlaczego została tak wypromowana - inaczej ją odbieram, już bez tej fascynacji i uwielbienia.
Tak muzyka klasyczna i filmowa to uczta muzyczna ale gdy przyjdzie do mnie ktoś znajomy najczęsciej słuchamy jazzu i to lekkiego - najlepszy był moj kumpel kiedyś mówi "ooh no taaak ty słuchasz jazz - no wiesz ja też ale tego bez trąbek" :)
Muzyka ludowa to dla mnie najlepsze Country / Blues - Johnny Cash i
John Lee Hooker ;)
Ogólnie o gustach sie nie rozmawia i póki ktoś nie urządza czarnych mszy przy Satan Metal to tragedi nie ma.
Pozdrawiam
![]() |
cbrengland @ThePazzo 24 lutego 2021 08:38 |
25 lutego 2021 03:43 |
Wiesz, jesteś moją nagrodą za te moje lata pisania w Internecie, od 2010, naprawdę :-) Po to to wszystko pisałem. Aby ludziom otworzyć oczy.
PS Zobacz priv